"צריך לדאוג שיהרגו את כולכם אני עוד אדאג שידקרו אותך", כך איים על פי כתב אישום שהוגש נגדו לבית משפט השלום בתל אביב, שי נביאן, 36 מתל אביב על הרקדן והכוריאוגרף הידוע עידו תדמור, המזוהה כחבר בקהילת הלהט"ב בעת שישב עם שלושה מחבריו בבית קפה בתל אביב.
 
בכתב האישום שהוגש היום (חמישי) על ידי עו"ד רות ארז, נטען כי ביום ה-12 באוגוסט השנה, ישב תדמור עם חבריו בבית הקפה "פאסטה בר ליאמס" בתל אביב. בשלב מסויים ניגש הנאשם אל תדמור והחל לצעוק לעברו כי אין להומואים מקום בארץ, כי המתלונן וחבריו בקהילת הלהט"ב הם הסיבה לריקבון בארץ שלנו וכי צריך להעיף אותה מהארץ.

נביאן, כך עולה, האשים את תדמור כי הוא ובני הקהילה הלהט"בית הם הגורמים למלחמות בארץ ומסיתים כנגד חובשי הכיפות. עוד נטען בכתב האישום כי הנאשם צעק "אני שי נביאן" ושאל את המתלונן האם יש לו משהו הגיוני להשיב לטענותיו, אולם המתלונן מבחינתו הגיב כי הוא לא חש בצורך לענות לו כלל.

בשל תגובתו המזלזלת כביכול, התרגז הנאשם והחל לאיים עליו שידקרו אותו וזאת כשהוא חוזר על האיום מספר פעמים ומבטיח שידאג שידקרו אותו וכי עליו להסתכל קדימה ואחורה כשהוא מסתובב ברחוב על מנת לראות אם מישהו בא לדקור אותו וזאת במטרה להפחידו ולהקניטו מתוך מניע של עויינות כלפי ציבור מחמת נטייה מינית.