בתוכנית הבוקר של גבי גזית ששודרה הבוקר (חמישי) ברדיו 103FM, סיכם גזית את השבוע בפינה 5 ימים ב-5 דקות.



שלום לכם אזרחיות ואזרחי יאללה לנד.



יום בדקה שבוע בדקה וחצי. כי מה כבר קרה השבוע חוץ מזה שמדינת ישראל נלחמה בשצף קצף במוח המתייבש של מוחמד עלאן עד שקרס מוחו. כל השבוע חפרנו לכם על העניין הזה וגייסנו את טובי הדברנים, הרופאים ואנשי האתיקה שהסבירו לנו איך מטפלים באסיר שובת רעב. וכשגמרנו לשבת לכם על המוח קרס מוחו של האסיר וקרסו מוחותיהם של מנהיגינו ורק מוחו של בית המשפט העליון המשיך קצת לעבוד והשופטים הבינו שהמלחמה אבודה.



אז מי ניצח ומי הפסיד במערכה הזאת? ניצחו אנשי האתיקה שמנעו את ההזנה בכפייה גם במחיר פגיעה בגופו של השובת, ניצחו אלה שמצדדים במעצרים המנהליים בכך שאולי עלאן ילך הביתה אבל ילך כשבר כלי שספק אם יחלים אי פעם. אז מוחות הביטחון יכולים להיות מרוצים כי אולי נכנענו לשביתת הרעב, אבל במצבו הבריאותי יקשה עליו מאד להשתתף או לתכנן פעולות טרור בעתיד בטח לא ממחלקת השיקום בבית החולים.



עלאן נמצא בצד של המנצחים או המנוצחים תלוי איך מתבוננים בזה. מצד אחד הוא הולך הביתה לפני הזמן וגם הביך קשות את המערכת של טובי המוחות שישבו על זה יומם ולילה אבל מצד שני אם לא יתאושש יוכל לרשום לעצמו ניצחון פירוס.


אז אתם מבולבלים? לא צריך. התשובה ברור לחלוטין מי שניצח בסיפור הזה הוא הכיבוש שאם היה נפסק לפני שלושים, עשרים או עשר שנים לא היינו צריכים להתעסק עם זה ובעיקר לא עם העלאנים הבאים. כי אולי לעלאן תהיה בעיה מוחית אבל הליקוי המוחי המהותי עדיין שייך למי שחושבים שהכיבוש הזה יכול להמשך בלי לשלם מחיר.
 
כן נכון, מכבי תל אביב סיימה אתמול בתיקו את המשחק עם באזל, שפרשנינו הגדירו אותה כקבוצה אדירה, כך באלוהים שמעתי בין הצרחות וההתלהמות.

אבל המשחק החשוב התנהל אתמול בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, לשם בא חביב התקשורת זה שכל אנשי הספורט מלקקים את נעליו ומתחננים להמשיך בלשונם לעבר מפשעתו כי הוא איזי שרצקי.

אז נכון יש לו זכויות בהקמת מפעל הכדורגל בקרית שמונה אבל אצלנו ביאללה לנד אם כבר עשית משהו טוב מייד נדמה לך שאתה סגנו של אלוהים ומותר לך הכל.

וכך שרצקי שבא להישפט על התנהגות בריונית ערסית לא רק שלא הודה לדיינים על העונשים המגוחכים שספג שם – חודשיים הרחקה על תנאי? נו באמת, אלא אחר כך המשיך כאן בתוכנית הספורט שלנו להשתלח גם בדיינים, גם בשופטים כולם זבל חוץ מאיזי שרצקי שמדבר על עצמו בגוף שלישי, כמה מבחיל כאילו הוא מלכת אנגליה שגם היא מדברת על עצמה בגוף ראשון.

שרצקי המשיך לאיים ולגדף ואני מודה לו על כך כי הוא רק מקבע את דעתי עתיקת היומין שאם יש למישהו במדינה הזו בעיית מוח זה אולי גם מוחמד עלאן אבל גם אנשים מבוגרים על גבול הקשישות שמשתוללים כמו ערס בן 20 בגלל איזו החלטה שיפוטית.

אז אם מכבי תפסיד במשחק הגומלין זה לא יהיה בגלל שזהבי לא יהיה מרוכז, אלא בגלל כל השירצקים האלה שבגללם גם אם ננצח את השוויצרים ונעלה לשלב הבא, עדיין נשאר חבורת בריונים שיוכיחו לעולם הרפואה שאפשר להסתובב עם מוח דפוק גם בלי שביתת רעב.