שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב

היועץ המשפטי יהודה ויינשטיין ושרת המשפטים איילת שקד ראויים לשבחים על כך שהכריזו מלחמה על הפוליגמיה בחברה הבדואית. 
שנים אנחנו מודעים לתופעה הזאת ומתעלמים ממנה. זה שהחוק אוסר על ריבוי נשים נשאר בקרב הערבים בנגב בגדר המלצה והמדינה לא מתערבת. 

תוכנית האקטואליה, כל יום בין 17:00-18:00 ב-103FM

לפעמים הבדואים טורחים להתגרש מהשלוש הראשונות ולהישאר עם הצעירה ביותר, הקודמות נשארות לגור בבית כמובן וזוכות גם למעמד הנחשק של אימהות חד הוריות מה שמשפר את הכנסות המשפחה מהביטוח הלאומי. 

כשהייתי בכנסת ניסיתי לרתום שני שרי פנים, מאיר שטרית ואלי ישי, למאבק הזה. שניהם הסבירו כמה זה קשה. יש אפילו חבר כנסת, טאלב אבו זראר שיש לו כמה נשים, והוא לא חושש לגלגל עיניים בשידור ולטעון שהוא נשוי לאחת והשניה היא ידועה בציבור בלבד. 
המדהים כמובן הוא הצביעות של ארגוני זכויות האדם, שמתעלמים מהתופעה כי מדובר בערבים. למה   לקלקל את המאבק בכיבוש בזכויות  נשים? 
שלום, אני הילה קורח והיום אני השוטרת הרעה

אז אחרי שנים של שיחות גרעין שהצליחו לצאת לנו מכל החורים מתברר היום שכחלק מההסכם הסודי איראן תפקח על עצמה בכל הקשור למתקן הצבאי בפרצ'ין. 
בדרך כלל אני נוטה לא לנקוט עמדה בעניינים שאני לא מבינה בהם אבל עם שני הילדים אני חושבת שיש לי מה לתרום בתחום המשא ומתן.
באמת? זה מה שעבדתם עליו כל כך הרבה זמן? פיקוח עצמי? לא שאני לא מעודדת ביקורת עצמית ואחריות אבל... באמת? אם אנחנו מלכתחילה בונים על אמון באיראנים למה בכלל טרחתם לנהל איתם את המשא ומתן הזה ולא פשוט לסמוך עליהם שהם ידעו להשתמש באנרגיה הגרעינית שלהם באחריות? המלונות בז'נבה עד כדי כך טובים?
הלימונדה היחידה שאני מצליחה להעלות בדעתי היא לנצל את היכולת הנהדרת הזו של הנושאים ונותנים ומיד להכנס איתם בעצמנו לשיחות. מי יודע עם מה נצא.

היכנסו לאתר 103FM, רדיו ללא הפסקה