תושב אילת חשוד כי אנס צעירה בסוף השבוע האחרון, כך הותר לפרסום. החשוד, בן 42, פגש את הצעירה במסיבה ובשלב מסוים הציע החשוד לקחת את הצעירה לביתה.



על פי החשד, ניצל החשוד את מצב שכרותה של המתלוננת והסיעה לדירתו ושם אנס את הצעירה ללא הסכמתה וידיעתה ואף מנע ממנה להתקשר מהטלפון לבקשת עזרה.



מעצרו הוארך בארבעה ימים.



"מדובר במקרה חמור של ניצול מצבה של בחורה צעירה שנמצאה תחת השפעת אלכוהול. ככלל, גם במקרה בו קיימת הסכמה, היא אינה הסכמה מדעת וקיימת עבירה פלילית", ציינה ראש לשכת החקירות במשטרת אילת, רפ"ק גלית בן חיון.



במהלך סוף השבוע פנתה הצעירה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, ושם העבירו את הדיווח על האירוע לידיעת המשטרה שהחלה בחקירת המקרה במחלק עבירות מין במשטרת אילת.



ביום שבת נעצר החשוד במעשה ונחקר. כמו כן, במהלך השבוע נערכו פעולות חקירה רבות ומורכבות על מנת לבסס החשד כלפיו מבחינה ראייתית ומעצרו הוארך מספר פעמים במהלכם על ידי נציג המשטרה.



במהלך הדיונים בעניינו הורה בית המשפט כי אלו יתנהלו "בדלתיים סגורות". היום בצהריים, כאמור, הוגשה הצהרת תובע בתיק החקירה ובקשה להמשך ימי מעצרו לצורך הגשת כתב אישום כנגד החשוד בגין עבירות אינוס. במעמד הדיון היום התיר בית המשפט את פרסום המקרה, וביום ראשון צפוי להיות מוגש כתב אישום באמצעות פרקליטות מחוז דרום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע.