שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע. 

לאתר של רדיו 103 FM  
אני בעד מאבק עובדי רשות השידור, אבל לא מהסיבות המתבקשות. אני חושב שאין ברירה, רוב רובם של העובדים יהיו חייבים ללכת הביתה, זו מפלצת שנבנתה בעשורים של הזנחה ואין צורך באלפי עובדים ברשות השידור - אפשר לעשות את אותם הדברים יותר טוב עם כמה מאות. 


לאתר התוכנית "חמש בערב" ברדיו ללא הפסקה 103 FM  
הבעיה עם מה שקורה עכשיו היא, שנתניהו והסנשו פנשו שלו, אופיר אקוניס, מנסים לשנות את החוק הקודם של הרפורמה, שעברה בקולותיהם רק לפני שנתיים בכנסת במטרה להרוס את החומה שנבנתה בין הרשות לפוליטיקאים כדי להשאיר את השידור הציבורי בישראל כבול ללשכת ראש הממשלה.

צעצוע תקשורתי פוליטי יקר, כנהוג במדינות טוטאליטריות דוגמת צפון קוריאה. על הנושא הזה צריך למחות, אסור לתת לזה לקרות. 

שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב. 
גלי המהגרים לאירופה, מאות האלפים המגיעים, אלפי המתים בדרך, ולמעלה משבעים הגופות במשאית קרור באוסטריה , מפנים שוב זרקור אל מדיניות המאבק בהסתננות הבלתי חוקית לארץ. 
 
אם ממשלת ישראל לא היתה  מקימה גדר ומנסה להקים גם חומה משפטית – זה היה גם גורלנו. כשאמרנו שיש מאות אלפים שמנסים להיכנס דרך סיני – לאלו המציפים היום את אירופה התכוונו. 
כשאמרנו שיש מיליונים באפריקה שרוצים להגיע – התכוונו בין השאר ל800,000 שיגיעו השנה לגרמניה בלבד. חשבו שאנחנו מגזימים, זורעים פניקה. יש בעייה הומניטארית. אנחנו בעצמנו עם של פליטים. לכן צריך לקבל בזרועות פתוחות כל מי שמגיע.

כך עשו האירופים בשני העשורים האחרונים – ועכשיו הם אובדי עצות. כל מי שמסרב להבין את ממדי התופעה אינו מבין שאנו עדים , לנגד עינינו ממש לתופעה היסטורית של נדידת עמים. בית המשפט שכובל את ידי המדינה במאבק הזה – אינו מבין מה קורה בעולם.