האלימות ברחבי ישראל היא לא משהו חדש במחוזותינו, אבל בכל פעם שיש תיעוד מסוים, אפשר להבין עד כמה מפחיד לעיתים אפילו לשבת בקיוסק.



בשבת שעברה, בשעות אחה״צ,התקבלה הודעה על דקירה של אדם, שנמצא במצב קל, באשדוד. השוטרים שהגיעו למקום ניסו להבין את הרקע לכך ואז התברר כי הסיפור החל בשלב הרבה יותר מוקדם.
הכל החל כאשר צעיר בשנות ה-20 לחייו, ישב עם חבריו בבית קפה ברובע א׳ בעיר אשדוד, כשלפתע הגיע למקום אדם אחר שנראה היה, על פי טענות המשטרה, שיכור והחל לשוחח עמם. בשלב מסויים ככל הנראה הצעיר שהותקף ונדקר מאוחר יותר לעג לאותו אדם על מראהו, ובתגובה אותו אדם יצא מהמקום וקרא לאחיו.


אחרי רבע שעה חזרו השניים למקום ובלי התראה מוקדמת, החלו להרביץ לאדם שישב שם וגרמו לנפילה של הצעירה שישבה לידו. לאחר האגרוף שהנחית אל עורפו, המשיך להלום בו, כשאחיו מצטרף ובעט בו. בסופו של דבר, חבריו של הצעיר הדפו אותם והרחיקו אותם ממנו, הכל לעיני מצלמות האבטחה.
נפגשו "לחסל חשבונות"

אם האירוע לא הספיק, קבעו הצדדים שוב להיפגש על מנת להיפגש ל"סיבוב שני". הוויכוח התלהט שוב ואחיו של החשוד שנעלב, הוציא מברג ועל פי החשד דקר את המעליב. 

המשטרה, כאמור, הגיעה למקום ולאחר תחקור קצר, עצרה את האחים בבוקר שלמחרת. השניים גוללו את הסיפור שלהם אך לא קשרו עצמם לאירוע הדקירה.
אמש הוגש נגדם כתב אישום בבית משפט השלום באשקלון באמצעות חטיבת התביעות של משטרת ישראל בגין תקיפה וגרימת פציעה.
"בחקירה סיפר לנו החשוד כי נפגע מכך שהצעיר לעג לו על מראהו ליד אנשים. בעקבות כך הוא היה נסער וביחד עם אחיו החליטו לתקוף אותו כדי לנקום בו, תואנה שכמובן אין בה ממש בכדי להצדיק את מעשיו הבריוניים", סיפרו במשטרה.