נשות שדרות, אם הרגשתן בחסרונם של בגדי הלבשה תחתונה בזמן האחרון, כנראה שיש לכך סיבה.


במשטרה המקומית התקבל דיווח היום (שני) על גניבת חזיות ותחתוני נשים מדירה בעיר. שוטרי סיור הגיעו לדירה והחלו בביצוע סריקות לאיתור הגנב. בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל, נעצר חשוד במעשה בקרבת מקום, תושב העיר בשנות ה-30 לחייו, אשר ככל הנראה חמד לעצמו את בגדי הנשים. החשוד נתפס בחנייה בדרכו לרכבו הפרטי ומהר מאוד לשוטרים התברר איזה שלל הם תפסו. 



בחיפוש שנערך לחשוד בתוך הרכב נמצאו בתא המטען מאות לבני נשים, חזיות ותחתונים והחשוד נלקח לחקירה עם יתר הסחורה הגנובה וגם עם רכבו.




הסחורה שנתפסה ברכב. מישהי מזהה? צילום: חטיבת דובר המשטרה


החשוד נתפס לאחר שבמשטרת שדרות התקבלו במהלך החודש האחרון מספר רב של תלונות על גניבת חזיות ותחתונים מתוך דירות ומחבלי כביסה.



לפי החשד, עולה כי החשוד נהג לגנוב את לבני הנשים כדי לספק את יצריו המיניים. חקירתו תימשך במהלך הימים הקרובים וכבר מחר הוא יובא להארכת מעצר.



רפ״ק יוסי זליבנסקי, ראש משרד החקירות במשטרת שדרות קורא לנשים מהם נגנבו הפריטים להגיע לתחנה ולזהות אותם: ״חשוב לי לקרוא לכל תושבות העיר שדרות והסביבה - כל מי שנגנבו ממנה פריטי הלבשה תחתונה ובעיקר חזיות ותחתונים במהלך התקופה האחרונה, מוזמנת ומתבקשת להגיע לתחנת המשטרה בעיר בכדי לזהות את הפריטים ולקבלם בחזרה״.