גבר תושב מרכז העיר פתח תקווה התקשר לתחנת המשטרה ומסר כי רצח את אשתו הבוקר (שישי) בדקירות סכין. כוחות משטרה גדולים מתחנת פתח תקווה הוזנקו למקום ובתוך הזירה מצאו את גופתה של האישה כשעליה סימני אלימות וגם את בנם בן ה-6, שככל הנראה שהה בדירה בעת האירוע. הבעל נעצר בזירה. 

ממד"א נמסר כי האישה, כבת 30, נמצאה פצועה כשהיא מחוסרת הכרה, בדירה ברחוב רוטשילד בפתח תקווה. פאראמדיקים של מד"א מרחב ירקון קבעו את מותה של האישה, עם סימני אלימות בפלג גופה העליון.

גופתה של האישה נמצאה באמבטיה מכוסה בבגדים ואחד הגורמים הראשונים שהגיעו לזירה מסר בדיווח: "הגעתי לכאן, עליתי וניגשתי למקלחת, כשהזזתי את הבגדים ראיתי את הגופה".

אזור זירת הרצח. צילום: דוברות מד"א
 
הבעל נמצא בחקירה ראשונית ועל פי ההערכה, בין הבעל לאישה התנהל וויכוח בשעות הבוקר ובמהלכו נטל הבעל סכין ושיסף את גרונה של אשתו. החקירה נמצאת בראשיתה.

פאראמדיק מד"א דוד ברוכי שהגיע למקום סיפר: "כשנכנסו לדירה זיהינו אישה כבת 45 מחוסרת הכרה עם סימני אלימות קשים בפלג גופה העליון, היא הייתה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".
 
מדובר בבניין ישן, מעל חנות משקאות בצומת רוטשילד והברון בפתח תקווה, ממש בכניסה לשוק העירוני, מקום הומה אדם במיוחד בערב שישי וערב החג. בעקבות האירוע וחסימת האזור, משתרכים פקקים ארוכים במרכז העיר. עובדים בסמוך טוענים כי לא שמעו דבר והם לא מכירים את הזוג.