טרור האבנים גבה את חייו של של אלכסנדר לבלוביץ' ז"ל בדרכו מסעודת החג והמקרה החזיר את אדווה ביטון לטרגדיה האישית שלה.


אדווה ביטון, שבתה אדל נרצחה על ידי מיידי אבנים התראיינה היום (רביעי) בתכנית "חמש בערב" ברדיו 103FM ויצאה נגד קובעי המדיניות: "כל מערכת המשפט חלשה מאוד, חושבים על איך יסתכלו עלינו בעולם".

האם סיפרה על האירוע האחרון בצל הסיפור האישי ואמרה כי "זה לא פשוט, זה מחזיר את אותו יום נורא". זה מאוד מאוד מכעיס, אנחנו עדים לפעילות חבלנית עוינת, לא רק ביהודה ושומרון".

 
האם טענה כי אינה רואה שינוי בפועל בהחמרה עם מיידי אבנים. "לצערנו הרב המחבלים שיידו אבנים על רכבנו עדיין לא נשפטו", אמרה האם.

"המחבלים נמצאים מאחורי סורג ובריח במדינת ישראל במלון חמישה כוכבים קרוב לשנתיים ועדיין לא מיצו איתם את הדין", הוסיפה ביטון.

"אבן היא כלי פרימיטיבי אבל כלי רצחני"

בביקורת כלפי קובעי המדיניות בישראל אמרה ביטון כי "הדברים נעשים בצורה סלחנית ומתרפסת, אני לא מבינה מדוע המדינאים שלנו אינם פועלים בצורה חריפה וחד משמעית שהצד השני יפסיק".

"האויבים שלנו חשים בבטן הרכה שלנו, הם צוחקים עלינו. האם ייתכן שבבירת ישראל ערב החג יקרה האסון הנורא הזה?", שאלה אדווה ביטון.

באיחולים לקראת השנה החדשה אמרה ביטון כי "אבן היא כלי פרימיטיבי אבל כלי רצחני לכל דבר. הגיע הזמן שנעשה לזה סוף אחת ולתמיד".