טרגדיה בירושלים: נקבע מותה של הפעוטה בת השנתיים שנפצעה הבוקר (שבת) אנושות לאחר שנפלה מגובה של שלוש קומות ברחוב בית וגן בבירה.



הפעוטה פונתה לבית החולים הדסה עין כרם על ידי צוות מד"א לאחר ניסיונות החייאה, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותה.

במשטרה פתחו בחקירה לבירור נסיבות נפילתה של הפעוטה. מממצאים ראשונים של החקירה, עולה כי התינוקת טיפסה ונפלה מחלון שאינו מסורג. בחלון נקשרו חבלים במקום סורגים. המשטרה ממשיכה בחקירה ובודקת חשד לרשלנות.
 
האירוע התרחש היום סמוך לשעה 10:00 בבוקר,  כשהתקבלה קריאה במוקד של המשטרה במחוז ירושלים על ידי עוברי אורח, שסיפרו כי בעת שחלפו ברחוב בית וגן הבחינו בפעוטה שצונחת מחלון הקומה השלישית למדרכה ברחוב. הודעה דומה התקבלה במקביל במוקד 101 של מד"א וצוותי הוזעקו למקום.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א איתרו את הפעוטה כשהיא סובלת מפגיעה בראש ופגיעה רב מערכתית קשה וכשהיא מדממת. תוך כדי פעולות החייאה פינו אותו הפאראמדיקים לבית החולים, כאמור כשמצבה מוגדר אנוש.
 
פאראמדיק מד"א איציק אסרף שהגיע למקום סיפר: "על הקרקע שכבה פעוטה כבת שנתיים כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעת ראש מדממת ופגיעה רב מערכתית קשה, עוברי אורח שהיו במקום סיפרו לנו שהיא נפלה מחלון בקומה השלישית". 

בתוך כך, שני ילדים בני 5 ו-10 ככל הנראה נפלו מגובה של כשתי קומות מדירה ברחוב מאור הגולה בדרום תל אביב. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים איכילוב כשהם במצב בינוני. הילד כבן 10 עם חבלה בגב ובאגן והילד כבן 5 עם חבלות בגפיים ובבטן.