שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב.

סוג של צל"ש מגיע היום לאלון ליאל וחבריו שפנו לממשלת ברזיל בבקשה לא לקבל את דני דיין כשגריר. לא בגלל עצם המעשה, שהוא סוג של בגידה, אלא בגלל ההסבר שנתן ליאל.



אם למחנה שלי היה סיכוי להגיע לשלטון הייתי פועל בארץ. אבל כשהבנתי שהשמאל לא יגיע לשלטון, החליטו הוא ובכירים נוספים לפעול בחו"ל. דני דיין מתנגד למדינה פלסטינית ולכן הוא עלול לפגוע בדמותה היהודית והדמוקרטית של ישראל. צל"ש לליאל שחשף שוב את הפרצוף האמיתי של השמאל הישראלי. הרי עבורם הדמוקרטיה הוא האלוהים אין עוד מלבדה. אין לו בושה לבן אדם. כמו יהודי שרץ לפריץ אחרי שהסתבר לו שהקהילה שלו הבינה כבר מה הוא ודעותיו שווים ועכשיו הוא מצפצף על הדמוקרטיה ומנסה לגייס את הגויים. מה אאחל לו? שתהיה לו חתימה טובה.



לאתר 103FM, רדיו ללא הפסקה


שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע.

אז בהתחלה התברר שלכבוד החתונה של בר רפאלי ומה שמו, סוגרים את השמיים מעל יערות הכרמל, אתר האירוע. זאת כדי לאפשר לזוג הצעיר והצנוע לרחף שם ברחפנים שיצלמו את המסיבה ולמנוע מכל מיני מסוקי פפראצ'י וצפלינים של גיא פינס להגיע להטריד את מנוחת השכנים. אבל אז התערב כבוד שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ, וביטל את ההחלטה הזו, ופתח את השמיים לכל דיכפין, ושוב פרצה סערה.



אז יש תפנית מרתקת של הרגע האחרון בעלילה, כי עכשיו הוחלט לסגור לגמרי את המרחב האווירי של יערות הכרמל, ועכשיו גם הרחפנים של בר לא יוכלו להתעופף שם ולא יהיה סרט חתונה מושלם, ואני מציע אולי לשלוח איזה סופרטנקר למרחב האווירי של כולנו, שישטוף אותנו במים קרים לכבוד החג ואולי זה ישכנע אותנו להפסיק לעשות דרמות פרובינציאליות מכל שטות, מזל טוב לזוג הצעיר.