גבי גזית התייחס הבוקר (חמישי) בדברי הפתיחה של תוכניתו "גבי גזית", ב"רדיו ללא הפסקה" לחג הסוכות הקרב ולהחלטה על הסרת מועמדותו של גל הירש ממפכ"לות המשטרה.

"בוקר טוב בין כיפור לסוכות בין סליחה לחרטה בין חובבנות לפשלה. גל הירש כבר לא יהיה אושפיזין בסוכת המשטרה. מקסימום יוכל להתארח בסוכת סוחרי נשק בגרוזיה, ולא בגלל שהוא לא אושפיזין חמוד, ואפילו יביא לולב ואתרוג איתו, אלא בגלל שמי שבנה את הסוכה הזאת שקוראים לה מדינת ישראל והמולך עליה נתניהו - עשה כרגיל חלטורה עלובה ודפק גם את הירש, גם את עצמו וגם עשה צחוק מכולנו".
"גל הירש היה צריך לעבור הרבה בחיים עד שגילה שאפילו התככים בצבא הם משחק 'אנגרי בירד' תמים לעומת מה שהחיים האזרחיים יכולים להציע. חמישים ואחת שנים עברו על גל עד הטלפון מארדן".

 

אז מה עכשיו הסיפור מאחורינו, אבל מה קורה? בדיוק מה שחשבתי. אבינו מלכנו ירום הודו נתניהו כבר מסיק את המסקנות מהדבר, שהוא כמובן כישלון שלו, אבל קיסרנו הרי לא יאמר לעולם טעינו ... אגב שמתם לב שמעולם לא הודה נתניהו באחריותו לשום פשלה? בכל מקרה עכשיו אומר נתניהו -אני בסדר, הירש בסדר, ומה שממש לא בסדר זה הנוהל. תהליך המינויים אצלנו הוא קשה מתמשך פוגעני וראוי לבחינה מחודשת. מה אמרת נתניהו? שמה אתה רוצה זה להקל את תהליך הבדיקה על המועמדים בעיקר כדי שתוכל למנות מהר את החברים שלך או את אלה שאתה רוצה"? 
"אם יש שניים שלושה דברים טובים בשלטון המושחת וההולל שלנו זה תהליך הבדיקה והסינון של מועמדים לתפקידים רמים. במסגרת התהליך הזה בוטל מינוי גלנט, תודה לאל, כי עוד רגע אם נתניהו היה מרופף את רשת הסינון כמו שהוא מפנטז היה גלנט רמטכ"ל. כך גם בוטל המינוי של יעקב פרנקל, אדם בעייתי מאד שנתניהו היה ממנה אותו ללא שום בדיקה".
נתניהו חולם על תהליך מינוי שדומה לזה שבמסגרתו ממונים כל מיני אישים, למשל לתפקידי שרים. הציבור בוחר אותם ושום טירקל לא יכול למנוע את התהליך, וכך יש לנו פושע בממשלה ועבריין אמנם קטן אבל עבריין בכנסת. על אריק שרון אמר החבר שלו ינוח בשלום על משכבו מי שלא רצה אותו כרמטכ"ל יקבל אותו כשר בטחון, וכך היה - ולא רק שר בטחון אלא כראש ממשלה.
אז מי שלא רצה את הירש כמפכ"ל עוד יקבל אותו כשר לבטחון פנים ואולי אפילו ראש הממשלה יום אחד"?
"גבי גזית", כל יום ב-10:00 ב"רדיו ללא הפסקה"