נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, קישט הבוקר (חמישי), את סוכתו בקישוטים וציורים חגיגיים שהכינו ילדי ירושלים לקראת "הסוכה הפתוחה", שתארח במשכן הנשיא את אלפי אזרחי ישראל בחול המועד סוכות. הילדים קיבלו את פניו בשירי חג מסורתיים, ואיחלו לו חג שמח.



״בית הנשיא הוא הבית של כל העם ועל כן נפלה בחלקנו הזכות לקשט היום לא את סוכתי, אלא את סוכתו של עם ישראל", אמר הנשיא לילדים והוסיף: "אני מודה לכם שהגעתם היום לקשט יחד איתי את סוכת עם ישראל ואני מאחל לכם חג שמח!".



בין הילדים שבאו לקשט את סוכת הנשיא נכחו גם ילדים שהתארחו בה בשנה שעברה, הנשיא ברך אותם ואמר: ״אני מקווה שגם קהל המבקרים שלנו יגדל כמוכם, רק שנה עברה ואתם גדלתם, גבהתם והשתנתם כל כך, כיף לראות את כולכם כאן שוב״.



לאחר שסיימו לקשט את הסוכה, הזמין הנשיא את אזרחי ישראל להגיע ל"סוכה הפתוחה" שתערך במשכן הנשיא בשבוע הבא ואמר: "אני מזמין את כל בית ישראל לבוא ולחגוג את חג הסוכות בבית הנשיא. סוכתי היא סוכת העם כולו ואזרחי ישראל כולם יהיו האושפיזין שלי".



הנשיא ריבלין ורעייתו נחמה, יפתחו את משכן נשיאי ישראל לקהל הרחב, ביום רביעי ה-30 בספטמבר, בין השעות 08:30-12:30. סוכת הנשיא תעמוד השנה בסימן "הקשבה, שותפות ותקווה ישראלית". המבקרים יחשפו אל פעילות בית הנשיא לאורך השנה באמצעות מגוון עמדות אינטראקטיביות שיוצבו ברחבי המשכן ויתארחו בסוכת הנשיא המוקמת בשיתוף עם משרד החקלאות כבשנים עברו.