תקרית ירי אירעה בגן נחום הסמוך לאצטדיון סמי עופר. קבוצה של אוהדי מכבי תל אביב שעשתה את דרכה לאיצטדיון פגשה בחבורה של ערבים ישראלים שחגגה את חג הקורבן בגן נחום ביציאה מטירת הכרמל. בין הצדדים התפתח עימות קולני ועד מהרה גלש לעימות פיזי וקטטה פרצה בין הצדדים. אחד החוגגים הערבים ירה בתגובה ירייה אחת באוויר. אחרי כן הקטטה התפזרה ונרגעו הרוחות. 

מהמשטרה נמסר כי במהלך הקטטה הושלכו גם אבנים ותושב מזרח ירושלים נפצע קל. היורה באוויר גם הוא תושב מזרח ירושלים כבן 60, עוכב לחקירת משטרה יחד עם חמישה נוספים. האיש ביצע ירי באויר בשטח הבנוי ככל הנראה מאקדח שנמצא ברשותו ברשיון.
 
"הוא ירה ולא אמר מילה", אמר אחד מאוהדי מכבי ת"א שהיה במקום. אוהד אחר הוסיף: "היריה הזו הבהילה, כי פתאום אתה שומע יריה ואתה חושב שעוד רגע יגמר הדבר באסון ובהרוגים". אוהדת נוספת של מכבי ת"א הוסיפה: "זה היה מיותר, כל התגרה הזו. הם חגגו בקול, אנחנו חגגנו את ההליכה למשחק - ומכלום ופרצה קטטה לא קשור לכדורגל".

אחד החוגגים הערבים אישר: "כן, מישהו ירה באוויר. כדי להרתיע, לא כדי לפגוע". משטרת טירת הכרמל הוזעקה למקום וביצעה תחקור ראשוני בשטח. כמו כן, במהלך התגרה נפצעו שני אנשים מקרב אוהדי מכבי ת"א. במד"א כרמל ציינו כי האוהדים שנפגעו בקטטה סירבו להתפנות והמשיכו למשחק. המשטרה תמשיך לחקור את הנושא אחרי שגבתה עדויות.