התקיפה באומן17:  שני החשודים בתקיפת הבליין במועדון בתל אביב שוחררו אמש ממעצרם, אך המשטרה מבקשת הבוקר (שלישי) להגיש ערעור בנושא ולעכב את שחרורם.



ראובן לובלין, בעלי המועדון בו הותקף הנער שהגיע כבליין למקום ע"י מאבטחים, התראיין הבוקר לגל"צ והטיל את האשמה על חברת האבטחה.



לטענתו, מדובר באירוע פרטי של חברה חיצונית, ומספר המבלים שחיכו להיכנס למועדון היה גבוה מהרגיל. בראיון סיפר: "לא הייתי באירוע, אבל היו במועדון 500 איש אנשים, קצין מחברת האבטחה נכנס למועדון ורצה לסגור אותו, כי היו מחוץ אלפי אנשים שרצו להיכנס. החליטו לסגור והקצין ביקש מהמאבטחים לפנות את כל מי שבפנים. אנשים התנגדו ולא רצו לצאת מהמועדון למרות שביקשו יפה במיקרופון לצאת".



על הקטטה בין המאבטחים לצעיר, סיפר לובלין: "שני הצעירים דחפו את אחד השומרים ונתנו לו בוקס בעין. הצעיר הוא זה שתקף ראשון את השומר, ויש את זה בווידאו, שרואים שנוצר לשומר פנס בעין מהמכה, השומר השתולל לא בצדק אחר כך, הסיבה לכך הייתה התקיפה המוקדמת של הצעיר".



בעל המועדון ביקש להדגיש כי חברת האבטחה לא שייכת למועדון: "אנחנו משכירים מהם שירותים. זו חברה שמאושרת ע"י המשטרה ואנשים שעובדים שם עוברים קורס מיוחד של המשטרה, זה לא סתם אדם שבא מהרחוב והפך מאבטח. כל פעם באירוע יש שומרים שונים, זה לא אנשים שיש לנו קשר יום-יומי איתם".



לובלין, אשר כאמור לא היה באירוע, אמר כי מי שהיה נוכח במקום ותפעל את האירוע זה קצין משטרה:" הוא לקח מיקרופון וביקש להוציא אנשים החוצה. הקצין היה נוכח ברגע שפרצה התקרית האלימה, הוא היה במרחק ממש קצר מהאירוע".



כמו כן, אמר בעל המועדון כי לדעתו המאבטח שכביכול הוכה ע"י הצעיר אינו אשם: "היו שם עוד חבר'ה מהאבטחה שהיו בשטח, ראו ולא עשו כלום, ולכן פוטרה החברת האבטחה. נראה לי אבסורד לנסות להאשים את המועדון, אני לא מנתק שום קשר אך יש גם את המארגנים של האירוע הפרטי שהיו שם. הם הביאו את הקהל הרב".



על הצעיר שנפגע הוסיף: "אני לא מכיר את הילד, אך ברוך השם הוא בסדר".