בוקר קשה בכבישים. שתי תאונות דרכים אירעו בהפרש של כמה שעות בכביש מס' 31 לקיה-להבים. 



בתאונת דרכים שארעה לפנות בוקר התהפך רכב ונפל לתעלה בצדי הכביש. מותם של שניים מיושבי הרכב נקבע במקום ושניים נוספים פונו במצב בינוני לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע.



ההרוגים הם איוב אבו כף בן 19 וסלימאן הוואשלה בן 20.



בתאונה נוספת שהתרחשה הבוקר (שבת), נהרגה תיירת כבת 50. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה של האישה.



בנוסף, שני פצועים פונו במצב קל לחדר המיון בבית החולים "סורוקה".



פרמדיק מד"א, גיל אסיסקוביץ, שהגיע למקום סיפר: "מדובר בתאונת דרכים חזיתית קשה מאוד. מעוצמת ההתנגשות אישה כבת 50 נלכדה במושב שליד הנהג כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה".



הוא הוסיף: "ניסינו להעניק לה טיפול רפואי אבל הפציעות שלה היו קשות מאוד ונאלצנו לקבוע את מותה. נהג הרכב שבו נסעה ונהג הרכב השני נפגעו באורח קל ופונו תוך כדי טיפול רפואי לבית החולים".



בוחן אגף התנועה הגיע לזירה ונסיבות התאונה בחקירה.



כביש 31 - כביש אדום ומסוכן


מנתוני עמותת "אור ירוק" עולה כי מתחילת השנה נהרגו יותר מעשרה בני אדם בתאונות דרכים בכביש האדום והמסוכן.



עוד עולה מהנתונים כי בעשור האחרון (2005-2014) נהרגו בכביש 76 בני אדם. באותה תקופה נרשמו 465 תאונות בכביש, בהן נפצעו 122 בני אדם באורח קשה, מתוך 1,369 פצועים.



שמואל אבואב, מנכ״ל עמותת אור ירוק: ״כביש 31 הוא אחד הכבישים האדומים והמסוכנים במדינה בשל התשתית הלקויה בחלקים גדולים של הכביש. לא תמיד רק הנהג אשם ולו הייתה קיימת הפרדה בין הנתיבים כנראה ניתן היה למנוע את התאונה ועוד תאונות רבות שאירעו בכביש".



עוד הוא הוסיף: "משרד התחבורה חייב לשפר את התשתית לכל אורכו של כביש 31, לבנות הפרדה קשיחה בין הנתיבים, להסדיר את הכניסות והיציאות לישובים, ליצור שוליים רחבים ולהתקין תאורה מלאה לכל אורך הכביש. אסור לחכות שעוד אנשים יהרגו בכביש כדי להפוך אותו לכביש בטוח״.