לאחר הסערה המועדון יסגר, לפחות זמנית: המשטרה הודיעה היום (חמישי) כי היא מוציאה צו סגירה מנהלי למועדון אלנבי 40 בתל אביב למשך 30 יום. זאת כדי לבדוק את החשד לאונס במקום.

כזכור, הפרשה החלה לאחר שכמה סרטוני וידאו שצולמו על ידי מבלים בבר במהלך האירוע שהתרחש לפני כחצי שנה בטלפונים הניידים שלהם, הופצו ברשת המסרים וואטסאפ והפכו ויראליים בקבוצות רבות ברשת. 



בסרטונים נראית צעירה עירומה לחלוטין כורעת על הבר, כשכמה מהגברים המבלים במועדון מקיימים עמה בזה אחר זה יחסי מין מלאים לקול צהלותיהם של המבלים במקום ובעידוד הדי.ג'יי.



מועד לפורענות: המקרה המזעזע במועדון "אלנבי 40" לא הפתיע רבים



בסרטונים נשמע התקליטן במערכת ההגברה מעודד את הגברים ש'התנדבו' למופע המטריד. אף לא אחד מהמבלים קרא למשטרה או הביא להפסקת מופע הסקס הפומבי בדרך אחרת. 



הצעירה, שהיתה שתויה ומעורפלת, אמנם טענה לאחר המקרה שהמעשה היה בהסכמה אבל כן התלוננה על הפצת הסרטונים מהאירוע. משפחתה מעודדת אותה להגיש תלונה גם על עצם המעשה משום שהיתה בגילופין ונוצלה במצבה לסיטואציה משפילה. 

 שלשום השתתפו כאלפיים בני אדם בהפגנה שארגנו פעילות למען זכויות נשים מול המועדון הוותיק בתל אביב בדרישה מהרשויות להורות על סגירתו לאלתר.
המוחים דרשו לא לאפשר את פתיחתו מחדש של המועדון. 

בעקבות הפרסום, החלה המשטרה בחקירת המקרה וזימנה לחקירה את בעלי המועדון ואת הצעירה. גם אחד מהצעירים שקיימו עמה יחסי מין באותו אירוע אותר וזומן למתן עדות.