משפחת כץ מקרית חיים לא תיארה לעצמה שהמצב הקשה והפיגועים ישבשו לה את חגיגת בר המצווה של בנם שראל. 

שראל והוריו, ביחד עם עוד 60-70 בני משפחה אמורים היו להיות ההצגה הראשית בכותל המערבי בירושלים, כאשר שראל אמור היה לעלות לתורה. "המחבלים הרסו לנו את התוכנית הזו, וזה חבל, זה מרגיז" אמר האב אייזיק כץ, רגע לפני שהוא ואורחיו יצאו למסעדת 'ארנולד'ס' ברמת ישי לחגוג את האירוע למרות הכל.
אייזיק בן 44 סיפר כי חגיגית הבר מצווה של  בנו שראל תוכננה בקפידה כבר למעלה מחודשיים. "אני ואשתי טל ירדנו לפרטי הפרטים. היינו אמורים להגיע ב-11 בבוקר לשער האשפות ומשם בתהלוכה בליווי כנרים חצוצרות ודרבוקות לצעוד לרחבת הכותל כל המשפחה. שכרנו אוטובוס ורבים מבני המשפחה אמורים היו להגיע גם בכוחות עצמם לנקודת ההתכנסות בשער האשפות".

אייזק סיפק עוד כי אשתו כבר דמיינה את השמחה הגדולה והיא ידעה שזה הולך להיות אירוע שלא נשכח לעולם. "אבל הכל השתבש". הוא אומר באכזבה מסויימת. אייזק מספר כי האירוע כולו ירד מסדר היום רק במוצאי סוכות השבוע. "הבנו שמה שהולך במדינה ובירושלים בפרט הוא קשה ובלתי נסבל. התחלנו לקבל טלפונים מבני משפחה. 
אחת מבנות המשפחה שאלה אותנו במפורש אם אנחנו לא רוצים לרדת מהרעיון. יש כאלה שממש אמרו שהם חוששים. נוצר אצלנו הרושם שאנשים לא ישמחו לבוא ואלה שיגיעו בסופו של דבר לא יהנו בגלל הפחד".
אייזק הדגיש כי ידע לשמוע בין השורות שזו בעיה ובשעות הצהריים ביום שלישי השבוע הוא ישב עם אשתו ויחד איתה הם גיבשו את ההחלטה לבטל את האירוע סופית. חתן השמחה היה נסער. "למה?" הוא שאל כשכולו נסער. לאחר שנרגע אמר שראל: "אני כועס מאד על ביטול בר המצווה בכותל, אבל אין לי על מי. לא באמת מישהו אשם חוץ מהמחבלים והם לא מעניינים אותי".

משפחת כץ עם השף אורי ארנון
שראל בטוח שהאירוע במסעדת ארנולד'ס היה לא פחות שמח. אביו הסביר: "אחרי שביטלנו את האירוע בכותל חיפשנו מקום מיוחד כי יש לנו במשפחה דתיים וחרדים וקשה למצוא מסעדות כשרות שעומדות בדרישות. אחרי שראינו את המסעדה ונפגשנו עם אורי ארנון הבעלים והשף של ארנולנד'ס סיכמנו".
ארנון השף הוסיף:  "כמובן שלקחתי בחשבון את עוגמת הנפש שנגרמה למשפחה. הם במקור תיכננו לחגוג בכותל ואני מבין שזה לא פשוט מבחינתם, אבל המסעדה שלנו והאוכל שלנו נתנו להם רגעים של אושר וחיוך וזה מה מה שחשוב. כל הצוות נרתם למשימה כדי להפוך את האירוע של שראל לבר מצווה חגיגית במיוחד". אייזיק וטל כץ סיכמו את המהפך בתוכניות כאירוע קשה אבל הסיום היה מוצלח. 
"לא איפשרנו להם לשבש לנו את החיים והתכוניות. נכון שבמקור היינו צריכים להיות בירושלים, אבל את הטקס והנחת התפילין והארוחה והחגיגה היו מושלמים. עשינו בר מצווה מושלמת ואנחנו מאושרים". גם אחיו הקטן של שראל ליאב בן ה-7 ואחותו הצעירה חושן בת ה-11 לא ממש לקחו ללב את השינוי בלוקיישן.