הראל כהן, תושב רעננה ממוצא תימני, התראיין היום (חמישי) בתכניתו של גבי גזית ברדיו 103FM וסיפר מדוע הוא לובש חולצה שנושאת את הכיתוב: "נא להירגע, אני תימני".



כהן סיפר כי בעקבות הפיגועים שאירעו ברעננה השבוע הוא נאלץ להתמודד עם חששות של התושבים שהזעיקו מאבטחים. "תושבי רעננה לא רגילים לאירועים שפוקדים אותנו ושלחו אליי כל מיני כוחות ביטחון".



כהן סיפר על התגובות שקיבל ברחוב, רבים צחקו ולדבריו גם נרגעו. "לא האמנתי שזה יגיע ל-40 אלף לייקים, אמר כהן על הסערה שעורר ברשתות החברתיות.



כזכור, שני פיגועים התרחשו בעיר רעננה לפני יומיים. בפיגוע הראשון שהתרחש ברחוב אחוזה, מחבל, צעיר תושב מזרח ירושלים כבן 22, הגיע לתחנת אוטובוס, צעק "אללה אכבר", התנפל על גבר בן 32 שהמתין בתחנה, דקר אותו ופצע אותו פציעות קלות. אזרחים שהיו במקום השתלטו על המפגע עד בוא כוחות המשטרה ופצעו אותו קשה. 

מיקי רוחני, אזרח תושב רעננה, הוא אחד מעוברי האורח שניטרלו את המחבל. רוחני, שהשתמש במטריה והפך לגיבור היום, סיפר: "שמעתי צעקות היסטריות של אישה, וישר רצתי בלי לחשוב הרבה. לקחתי את המטריה שלי כי לצערי לא היה לי נשק, והתחלתי לחבוט במחבל".
 
לאחר מכן אירע פיגוע ברחוב ירושלים, בו נפצע אדם אחד באורח קשה ושלושה נוספים באורח קל סמוך לבית לווינשטין. הדוקר, תושב מזרח ירושלים בן 28 החל לרוץ לעבר רחוב אחוזה תוך שאזרחים דולקים אחריו. נהג שעבר במקום הבחין במתרחש ופגע במחבל באמצעות רכבו. נהג מונית שעבר במקום סייע בהשתלטות עליו. כוחות גדולים של מרחב שרון שהיו במקום עצרו את המחבל והוא הועבר לטיפול רפואי.