אחד מהסמלים המפורסמים ביותר של העיר תל אביב, פסל הפלדה "התרוממות" שאותו יצר האמן המנוח מנשה קדישמן, כוסה הבוקר (חמישי) בחזיית ענק ורודה, כחלק מקמפיין להעלאת המודעות לסרטן השד.



עיריית תל אביב העלתה בעמוד הפייסבוק שלה את התמונה ולכך התגובות היו מעורבות. חלק כתבו כי קדישמן בעצמו לא היה מאשר את השינוי הזמני, ולכך ענו בעירייה כי "המשפחה אישרה". 



הפסל הורכב בשנת 1967 משלושה עיגולי פלדה בקוטר 5 מטרים ובעובי 60 ס"מ המונחים זה מעל זה בזווית של 55 מעלות. 


העלאת המודעות לסרטן השד מתקיימת במסגרת חודש אוקטובר המוקדש כולו למטרה המקודשת ברחבי העולם. מדובר ביוזמה של עמותת "אחת מתשע" שיצאה בפעילות הקוראת לכל אישה שמגיעה לגיל 30 ללכת להיבדק אצל כירורג שד, בשיתוף משרד הפרסום "ראובני פרידן".
 
סרטן השד הוא הסרטן השכיח ביותר בקרב נשים ברחבי העולם המערבי וגם בישראל. מעל ל-4,500 נשים מאובחנות כחולות בסרטן השד מדי שנה. גילוי מוקדם של סרטן השד מציל חיים ומעלה את סיכוי ההחלמה ל- 92%. עמותת "אחת מתשע" מסייעת לנשים חולות סרטן השד ולקרוביהן מאז הקמתה בשנת 1994. העמותה מעניקה תמיכה באמצעות מתנדבות שהחלימו מסרטן השד, לצד תמיכה רגשית על ידי אנשי מקצוע, ומסייעת במידע ובמיצוי זכויות. כמו כן מקיימת פעילויות הסברה להעלאת המודעות לגילוי מוקדם למחלה ומובילה מאבקים ציבוריים לשינוי המדיניות בתחום זה בישראל.