במוקד 100 של משטרת המחוז הדרומי התקבל דיווח היום בצהריים (שבת) על שמיעת צעקות וקריאה לעזרה מתוך דירה בבני עי"ש. שוטרי הסיור של תחנת קרית מלאכי שהגיעו למקום, מצאו אישה במצוקה עם חתכים בידיה והבחינו כי ברצפת הדירה ישנם שברי זכוכית וצלחות מנופצות וסימני דם בקירות הבית.

האישה בדירה סיפרה להם כי היא תיירת מאוקראינה המתגוררת בדירה עם אדם תושב ישראל ולעיתים יחד עם נשים אחרות. לטענתה, הוא השאיר אותה בדירה וסירב לחזור הביתה, מה שהביא אותה להשתולל, להשליך חפצים ולפגוע בעצמה.
השוטרים טענו כי ממצאים רבים בדירה מעידים על קיומו של מכון ליווי בדירה, אולם בשלב זה העניין בגדר חשד בלבד. ״כשהגענו לחדר הסמוך בניסיון לאתר את הבחור שחשדנו כי ייתכן ופגע בה, מצאנו בתוך החדר מעבדת סמים המכילה: 35 שתילים של חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה, ציוד לגידול הסמים, חומרי דישון וכו׳״, סיפר שוטר הסיור רס״ר אליאב וענונו.
האישה טענה בפני השוטרים כי הכל שייך לחבר שלה וכך גם הדירה, אולם כאמור הוא איננו נמצא בבית.
 

האישה נעצרה בעצמה בחשד לגידול סמים ונלקחה לחקירה בתחנת משטרת קרית מלאכי. במקביל, נעשים מאמצים לאתר את החשוד, שככל הנראה שוכר את הדירה למטרות לא כשרות. בתוך כך, במשטרת קרית מלאכי של מרחב לכיש ייבדקו גם חשדות לגבי סחר בנשים והפעלת מכון ליווי באותה הדירה והחקירה צפוייה להימשך.