זכרתם להזיז את המחוגים ולהרוויח שעה שינה נוספת? הלילה בשעה 2:00 נכנס לתוקף שעון החורף כשהמחוגים הוזזו שעה אחת לאחור. שעון החורף שהחל השנה מאוחר יחסית, בתום 212 ימים של שעון קיץ, יימשך חמישה חודשים ויסתיים ב־25.3.2016.


כפי שקורה מדי שנה, בימים האחרונים התלוננו בעלי טלפונים סלולריים חדישים פחות שהנייד שלהם "הודיע" להם בטעות כי שעון החורף הוקדם. בחברות הסלולר הדגישו כי בדגמים החדשים לא אמורות לחול טעויות, "ובמקרה ששעון החורף לא התעדכן מעצמו, יש לעבור למצב מוגדר של 'אוטומטי' או 'ירושלים'".
 
במקביל, כמו לברך את הגעתו של שעון החורף, מזג אוויר חורפי צפוי לפקוד אותנו בימים הקרובים. לאחר סוף שבוע חמים מהרגיל ואף שרבי באזורים מסוימים, חלה אמש ירידה בטמפרטורות, שצפויה להימשך במהלך היום. גשמים מקומיים אמורים להתחיל לרדת, בעיקר באזור הצפון והמרכז. החזאים מסרו כי הלילה צפויים הגשמים להתחזק וירדו לפרקים, כשהם מלווים בסופות רעמים. מזג האוויר הגשום יימשך לפחות עד יום רביעי. בשירות המטאורולוגי בבית דגן הזהירו מפני סכנת שיטפונות בנחלי הדרום והמזרח.
 

בתוך כך, בתאונת דרכים קטלנית שאירעה בצפון תל אביב, נהרג ביום שישי הולך רגל כבן 60 מפגיעת רכב. מפרטים ראשונים עולה כי מסיבה שטרם התבררה הרכב הפוגע עלה על המדרכה ופגע בקורבן. שני הנוסעים שהיו ברכב נפצעו, אחד באורח בינוני והשני באורח קל. שעה וחצי לאחר מכן, אירעה תאונה קשה נוספת והפעם במרחק של 200 מ' מזירת התאונה הראשונה ברחוב בני אפרים. רכב פרטי פגע באורח קשה בהולכת רגל כבת 70, בעת שזו חצתה את הכביש במעבר חצייה. הרכב הפרטי נמלט מהזירה והמשטרה פתחה בסריקות נרחבות אחר הנהג.