אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, העידה הערב (חמישי) בבתי הדין לעבודה בירושלים בפרשת התביעה עובד המעון לשעבר, גיא אליהו. במהלך עדותה לא חסכה נתניהו את שבטה וטענה כי מדובר ב"מהמר כפייתי". 


נתניהו דחתה על הסף את טענותיו של העובד לשעבר בבית ראש הממשלה, ואמרה כי המיצג שהוא מנסה להראות, ביחד עם מני נפתלי, הוא שקר מתועב: "האווירה בבית טובה מאד. הכל מסכת שקרים. יחסי העבודה שלי מצוינים. אני מתייחסת לעובדים באופן יפה ומתורבת. מנסים לסחוט כאן כספים מהמדינה".

עוד הוסיפה כי "מאז שמני עזב היחסים בבית ראש הממשלה השתפרו והצעקות נעלמו. הדבר החמור זה שאדם נוכל ומנוול שופך את דמי, יש כאן שחיטה של האופי שלי".

כזכור, אליהו טוען כי במהלך עבודתו במעון ראש הממשלה, התעמרה בו נתניהו ובמקרים רבים צעקה עליו בתואנות שונות. הוא תובע כחצי מיליון שקלים בעקבות "העסקה פוגענית והתעמרות".  

עוד טענה נתניהו כי "התביעות של אליהו ושל מני נפתלי מתואמות, יש עובדים שאמרו כי נפתלי הציע כספים כדי שיתבעו אותנו. לאחר מכן הוסיפה כי "גיא אליהו הוא מהמר כפייתי, מני נפתלי חשוד בהטרדה מינית ובגניבת מזון. יש קופת שרצים יש מאחוריהם". לאחר מכן עקצה אשת ראש הממשלה ושאלה: "אני לא מבינה למה לא נפתחה תלונה נגד נפתלי, הוא הטריד מינית בחדר של ראש הממשלה ושלי. מי משלם לנפתלי שטוען שהוא קשה יום? מי משלם לעורכי הדין, מי מגיש את אגרות בית המשפט ומפרנס את ילדיו? 

נתניהו גם התייחסה למצבו של בית ראש הממשלה, שבעבר נטען על ידי מני נפתלי כי מבוזבזים בו כספים רבים ונתנה דוגמה דווקא מחו"ל: "בכתבה על בעלי במגזין "טיים" נכתב על העליבות וההזנחה בבית ראש הממשלה. 'זה לא הבית הלבן', נכתב שם".