הפורטל הערבי ישראלי בוקרה השיק השבוע קמפיין שקרא להרגעת המתח ושמירה על הדו קיום בין ערבים ויהודים. על הקמפיין נשמעה ביקורת בתוך המגזר הערבי, על כך שהוא זונח את הנושא הפלסטיני. 
"אנחנו הולכים לחיות ביחד, ואין מה לעשות בקשר לזה", אמרה ל'גרוזלם פוסט" גאדה זועבי, המייסדת והמנכ"לית של פורטל החדשות בוקרה. "חלק גדול מהציבור הערבי רוצה להחזיר את המצב לקדמותו", הוסיפה זועבי, שהדגישה כי הפורטל הוא המממן הבלעדי של הקמפיין. 
זועבי אמרה כי בחרה להציג את הקמפיין ברשתות החברתיות, בשלטים, ובסרטוני וידאו בעברית ובערבית על מנת הרגיע את האלימות הגואה במדינה. דמויות חשובות רבות מהמגזר הערבי תמכו בקמפיין, כולל ראשי עיריות, מנהיגים דתיים, ארגונים לא ממשלתיים ושחקני כדורגל. 

יש לתקשורת אחריות לא להסית ולהציג באופן מדויק את הדברים, היא אמרה. לגבי הביקורת שנשמעה על הקמפיין ברשתות החברתיות, אמרה זועבי כי אלו שמתנגדים להרגעת המצב "לא מאמינים בדו קיום". 
"יתכן שזה מוגזם לבקש מיהודים וערבים להיות חברים, אבל עלינו לכל הפחות להפסיק לשנוא". במסגרת הקמפיין, הפיק האתר סרטון וידאו בן שתי דקות המקדם דו שוויון, בהשתתפות רבי, כומר, אימאם מוסלמי ושייח' דרוזי.