מזג האוויר ההפכפך הביא עמו אובך וסערות והיום (רביעי) צלחת לוויין בקוטר שלושה מטרים התנתקה מגג בניין בכרמיאל. שלושה צוותי כיבוי יחד עם יחידת החילוצים המיוחדים של תחנה אזורית גליל מרכזי הוזעקו למקום בשל החשש שהצלחת תיפול. בתום פעולות מאומצות הצליחו לוחמי האש להשתלט על הצלחת מבלי שיהיו נפגעים.

 
צפו: צלחת לוויין גדולה נותקה ממקומה והורדה בפעילות מורכבת

צפו בוידאו: צלחת לוויין גדולה בקוטר של כשלושה מטרים התנתקה ממקומה מגג בניין ברחוב הגליל בכרמיאל בעקבות הרוחות העזות ונתפסה במרפסת הקומה הרביעית - לוחמי האש ויחידת החילוצים המיוחדים של תחנה אזורית גליל מרכזי בפיקודו של רשף/מ שמוליק פרנקו שהוזעקו למקום התמקמו על גג הבניין והחלו באבטחת צלחת הלוויין באמצעות חבלים ורצועות ובמקביל בוצעו פעולות ניסור של חלק מצלחת הלוויין על מנת לאפשר את הורדתה בהצלחה. 'במזל גדול מאוד האירוע הסתיים ללא פצועים בנפש ועם נזק קל בלבד לדירה', אומרים בשירותי הכיבוי. (צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז צפון)• הצטרפו לעדכונים שוטפים בעמוד הפייסבוק מבזקי חדשות בזמן אמת •

Posted by ‎מבזקי חדשות בזמן אמת‎ on Wednesday, November 4, 2015



פעולות החילוץ. צילום: דוברות כב"ה מחוז צפון

הצלחת ניתקה ממקומה בגג ונתפסה במרפסת הקומה הרביעית כתוצאה מהרוחות החזקות. לוחמי האש התמקמו על הגג והחלו באבטחת הצלחת ע"י רצועות כשבמקביל בוצעו פעולות ניסור של חלק מהצלחת כדי לאפשר את ההורדה. בתום פעולות מורכבות וזהירות כאמור, נמשכה הצלחת באיטיות עד לקרקע והאירוע הסתיים ללא פצועים בנפש ועם נזק קל לדירה.


צוות הכיבוי והצלחת בתום פעולות החילוץ. צילום: דוברות כב"ה מחוז צפון