אבטחה הוצמדה היום (חמישי) לנחמה ריבלין, רעיית נשיא המדינה, ראובן ריבלין. למעריב אונליין נודע כי האבטחה הוצמדה על רקע גל הטרור האחרון.



מדובר באבטחה מטעם מחלקת הביטחון של המשכן, ולא של השב"כ, והיא ניתנת על סמך הערכת המצב הפנימית כדי לאפשר לה להמשיך בסדר היום השגרתי שלה שכולל תנועה ברחובות ירושלים, שוק מחנה יהודה מוזיאונים ומרפאות. בבית הנשיא אישרו את הדברים. פרסום ראשון בדבר האבטחה עלה הבוקר בגל"צ.



איומים על השר אריאל: "הסכין מחכה לך"



אבטחתה של רעיית הנשיא מגיעה יממה לאחר שהוצמדה אבטחה לשר החקלאות אורי אריאל בעקבות איומים על חייו שכללו הודעת נאצה ותמונה של השר במדי אס-אס.



במהלך השבוע, לאחר פרסום מכתבו של שר החקלאות לבחון אלטרנטיבות לסירוס ועיקור חתולים, התעוררה מחאה ברשת ונשמעו ביקורות נגד השר. בתוך כך קיבל אריאל איומים על חייו בהודעה בטלפון הנייד, בהמשך אף נשלחה תמונה שלו במדי אס-אס.



תוכן ההודעה נחשף בערוץ 2 הערב: "תמות מות קדושים. חכה שאתה יוצא מהבית, הסכין מחכה לך. אינתיפאדת הסכינים - תגובה על התעללותכם בעם הפלסטיני".



"ההסתה נגדי חצתה כל גבול", אמר השר אריאל בתגובה. "הגשתי תלונה לקצין הכנסת ואני מאמין ומקווה שזה ייחקר בצורה יעילה ומהירה. איומים שפלים שכאלו לא ירתיעו אותי ואני מצפה מכל שוחרי הדמוקרטיה לגנות זאת בתוקף", הוסיף אריאל.



כזכור לפני יומיים במשרד החלקאות אמרו כי השר אורי אריאל גנז את הצעתו ל"טרנספר" של חתולי רחוב למדינה אחרת כדי להימנע מסירוס ועיקור למניעת התרבות, שהם להשקפתו מנוגדים לצער בעלי חיים בהלכה היהודית.