גל הטרור נמשך: מחבל דקר היום (שישי)  אדם ופצע אותו קשה, סמוך לסניף רמי לוי בשער בנימין. המחבל נמלט מהמקום וכוחות הביטחון עורכים סריקות לאתרו. מוקדם יותר ניסתה מחבלת לדרוס חיילים צפונית לחברון, לא היו נפגעים לכוחותינו והיא נורתה וחוסלה. 

המחבלת ניסתה לדרוס את החיילים מתחת לגשר חלחול בכביש 35 צפונית לחברון. החיילים ירו לעברה. לא היו נפגעים בקרב החיילים והכביש נסגר לתנועה. אחד הקליעים פגע בתחנת דלק סמוכה ושני ערבים נפצעו קל מרסיסי זכוכית. הם קיבלו טיפול במקום. המחבלת קיבלה גם היא טיפול מהכח במקום, ולאחר מכן פונתה לבית החולים שערי צדק עם פגיעת ירי כשהיא במצב קשה. לאחר מכן מתה מפצעיה.  


רכבה של המחבלת שניסתה לדרוס חיילים צפונית לחברון. צילום: פייסבוק

כמה דקות מאוחר יותר דווח על פיגוע דקירה בשער בנימין, סמוך לסניף רמי לוי. מחבל דקר גבר כבן 30, פצע אותו קשה ונמלט מהמקום. כוחות גדולים הגיעו למקום ופתחו בסריקות לאתרו. גם כוחות גדולים של מד"א הגיעו לזירה. 

הפצוע אושפז בבית חולים שערי צדק בירושלים, והוא סובל מדקירות בצוואר, בחזה ובגב. מצבו קשה אך יציב והוא בהכרה. הוא נכנס לבדיקת הדמיה (MRI) לברור היקף הפגיעה שלו. 
 
מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'בנימין' העניקו טיפול רפואי ראשוני לפצוע, שנמצא בהכרה מלאה וסובל מדקירה בפלג הגוף העליון.


זירת פיגוע הדקירה סמוך לסניף רמי לוי בבנימין. צילום: "מדברים תקשורת"

דוד מימון, מתנדב באיחוד הצלה סניף 'בנימין' שהגיע למקום הדקירה, סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי באדם שנדקר בפלג גוף עליון בכניסה לאיזור התעשייה. לאחר טיפול רפואי ראשוני שהענקנו לו בזירה יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים. כוחות הביטחון מבצעים סריקות לאיתור המפגע. כמו כן הענקנו בזירה סיוע למספר נפגעי חרדה וערכנו סריקות בכל המתחם בכדי לשלול הימצאות נפגעים נוספים".
 
אתמול בערב הגיע מחבל לצומת גוש עציון וניסה לדקור לוחם צה"ל. הוא נוטרל ובקרב חיילי צה"ל לא היו נפגעים. המחבל, מאלכ א-שריף מחברון, פנה לתחנת אוטובוס לכיוון אלון שבות, שם ניסה לדקור לוחם מגדוד שמשון של חטיבת כפיר, שאחראי על הגזרה. חברו של הלוחם, רב"ט ת', זיהה זאת, ירה לעבר המחבל והרג אותו. הכוח עסק במשימת אבטחת הצומת. הצומת נסגר לתנועה. אין נפגעים בקרב החיילים.