נורות האזהרה האדומות שנדלקו בדרך לא מנעו מתושבת מודיעין, רווקה בת 40, להעביר 65,000 שקלים לנהג מונית כדי שיעביר אותם לצעיר שאותו רצתה לפגוש לצרכי היכרות. בדיעבד הסתבר לה כי נפלה קורבן למעשה עוקץ והיא הגישה תלונה במשטרה.



לפני כשבועיים הגישה המתלוננת תלונה בתחנת המשטרה במודיעין, שלפיה היא סבורה שנעקצה על ידי אדם שאינה מכירה ואשר פרטיו בפייסבוק, באתר ההיכרויות ובכל מקום שבו פרסם אותם הינם מזויפים.
 
בחקירה מאומצת שניהלו הצליחו חוקרי תחנת מודיעין להתחקות אחר עקבותיו של צעיר בן 33 תושב עכו שנעצר בחשד להונאה, התחזות ועבירות מרמה. אגב, מדובר במי שמאחוריו עבירות דומות מהעבר והוא מוכר למשטרה.
 

כאמור, המתלוננת ביקשה להכיר בחור למטרת יצירת קשר זוגי ועשתה זאת באמצעות אתר היכרויות כשהחשוד הציג עצמו בפרטים כוזבים ואף צירף תמונה ששבתה את ליבה של המתלוננת אולם לא היתה זו תמונה שלו, כך עולה מהחקירה.
 
החשוד יצר קשר עם המתלוננת באמצעות מכשיר טוקמן, על מנת שלא תוכל להתחקות אחר עקבותיו ובמהלך השיחות ביניהם שכנע את המתלוננת להעביר אליו סכום של 65,000 שקלים באמצעות נהג מונית ששלח לביתה לאסוף את המזומנים.
נהג המונית אכן הגיע לביתה אסף ממנה את המעטפה ורגעים לאחר מכן ניתק עמה קשר הצעיר שחלמה לפגוש כביכול.
 
כשהבינה שנפלה בפח מיהרה לתחנת המשטרה.
 
החשוד נעצר ובית משפט השלום האריך את מעצרו עד יום שלישי הקרוב. החקירה נמשכת ובמשטרה בודקים אם ישנם קורבנות נוספים שנפלו במלכודת שטמן להם החשוד.