פשיטה על משרדי עיריית ראשל"צ ומשרדי חברות הבת של העירייה. הבוקר (שני) פשטו חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יחא"ה) בלהב 433 במשטרה על משרדי עיריית ראשון לציון וכן על משרדים של חברות בת של העירייה, לרבות חברה כלכלית, וזאת במסגרת חקירה המתקיימת ביחא"ה, בחשד להטיות מכרזים. בשלב זה לא מתוכנן מעצר כלשהו. 

בין היתר נחקרת פרשייה שכבר פורסם אודותיה בעבר, ואשר קשורה למכרז שבו זכתה חברה בבעלותו של גל הירש, מי שהיה מועמד לכהונה כמפכ"ל המשטרה. על פי הידוע, אותה חברה זכתה בפרוייקט לפינוי מוקשים בשטחה המוניציפלי של ראשון לציון, ועולה החשד כי מכרז זה לכאורה נגוע בהתנהלות בלתי כשרה. נציין, כי החוקרים אספו מסמכים ומחשבים הן ממשרדי הרשות והן מהמשרדים של החברות הנלוות.  

הפרשה פורסמה לראשונה בחדשות ערוץ 2, ולפיה החברה של הירש זכתה במכרז על העבודות בעלות של כ-13 מיליוני שקלים. ליחידת להב 433 הגיעו מסמכים רבים, אלא שעקב מועמדותו של הירש למפכ"ל, אסור היה למשטרה לגעת בחומר והוא הוקפא.

מהתחקיר עלה כי חברת "דיפנסיב שילד" שבבעלות מי שהיה המפכ"ל המיועד, זכתה בחוזים מעיריית ראשון לציון, למרות חוסר ניסיונה וחוסר כשירותה לבצע את הפרויקטים שלשמם נשכרה. עוד עלה כי מנהלת הפרויקטים מטעם העיריית שימשה בזמנה הפנוי כיועצת להירש, דבר שהעלה סימני שאלה רבים סביב העסקאות.