חג הסיגד  צוין היום (שלישי),  כמו בחמשת השנים האחרונות, בקרב תלמידי כיתות האולפן של עולי אתיופיה המתחנכים במסגרת של המנהל לחינוך התיישבותי ועלית הנוער, אשר הגיעו לכפר הנוער הדתי בכפר חסידים לחגוג חג סיגד לדוגמא.



תלמידי האולפן שעלו בשנים האחרונות לארץ לא הכירו את חג הסיגד חגם של יהודי אתיופיה, וכדי שיתחברו לשורשים של קהילתם הם מגיעים לכפר חסידים להכיר את המסורת המופלאה של קהילה יוצאי אתיופיה.

היום נפתח בהתכנסות וברכות ממפקחי עליית הנוער, מנהל הכפר, והקייסים ולאחר מכן תהלוכה מרשימה לראש הגבעה כפי שהיה מקובל באתיופיה טקס קריאת האורית על ידי רב הכפר והקייסים ובסיום ארוחת צהריים חגיגית שירה וריקודים. את הטקס השנה כיבדו בנוכחותם חברי המזכירות הפעילה של הקיבוץ הדתי. 


כפר הנוער הדתי בכפר חסידים הוקם על ידי הקיבוץ הדתי לפני 80 שנה ומאז ועד היום הוא מהווה בית שני לבני נוער עולים וותיקים מכל רחבי הארץ והעולם ובתוכם אלפי יוצאי אתיופיה שהתחנכו בכפר והשתלבו בכל שדרות החברה הישראלית וחלקם כצוות בכפר הנוער עצמו.   העדה האתיופית תציין מחר את חג הסיגד באירוע גדול בירושלים בהשתתפות נשיא המדינה, ראובן ריבלין, ונבחרי ציבור אחרים.