פעילים של ארגון "15 דקות – צרכני תחבורה ציבורית", צבעו היום את החנייה העירונית של ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, בצבעים של נתיב תחבורה ציבורית, מאחר שלטענתם חולדאי מסרב לרשת את תל אביב בנתיבים בלעדיים לאוטובוסים. 

רכזת הקמפיינים של "15 דקות", לרה פארן, טענה ששיעור הנת"צים בתל אביב הוא מהנמוכים בעולם, זמני הנסיעה באוטובוסים ארוכים מידי והנוסעים תקועים בפקקים ביחד עם הרכבים הפרטיים.

"הקצאת נתיבים מיוחדים לאוטובוסים תהפוך את הנסיעה בתחבורה הציבורית למהירה ואטרקטיבית יותר", ציינו עוד פעילים בארגון. מאז תחילת עבודות חפירת תחנות הרכבת הקלה בתל אביב, בחודש אוגוסט, החמירו עומסי התנועה בעיר. העומסים הכבדים החריפו מאז תום תקופת החגים וכיום, בשעות הלחץ של הבוקר ואחר הצהריים, אוטובוסים ורכבים פרטיים תקועים זמן ממושך בפקקים.

 
תגובת עיריית תל אביב-יפו: "אכן המחאה מוצדקת ויש צורך בנתיבי תחבורה ציבורית והרבה. עיריית תל אביב-יפו היא המובילה בארץ במספר הנת"צים, אבל עיקר הפקקים נמצא בדרך לתל אביב, ושם אין כמעט נתיבי תחבורה ציבורית אשר יכולים לתת מענה ולאפשר לתושבים מחוץ לעיר להגיע אליה במהירות. ראש העיר שוחח עם שר התחבורה שהבטיח לקדם את הנושא. בנוסף, קיימת בעיה קשה באכיפה ואנו מקווים שבקרוב נקבל סמכויות וניתן יהיה לאכוף נסיעת רכב פרטי בנתצ"ים. יצויין כי בשנים האחרונות נסללו בתל אביב-יפו כ-50 ק"מ נת"צים, ובימים אלה מקודם תכנון ראשוני, בשיתוף משרד התחבורה ונתיבי איילון, לתוספת של עוד כ-70 ק"מ בתוך העיר, וכן תוספת נת"צים בכבישים הבינעירוניים המובילים אליה".