חבר הכנסת אורן חזן זכה היום (רביעי)  לשיחת טלפון מפתיעה משי ודרור והצליח להתמודד עם הנושא הכבד, העלאת שכר חברי הכנסת, במידה בלתי מבוטלת של הומור.



בתשובה לשאלה אם תמך בהעלאת שכר חברי הכנסת השיב חזן: "אני הייתי נגד הדה-לגיטימציה שעושים לחברי הכנסת בישראל. אתמול הצבענו על השיטה לפיה יקבע כיצד יוצמד שכר חברי הכנסת, אילו היינו מצביעים על השכר עצמו הייתי מתנגד להעלאת השכר". 

בתגובה לשאלה שאותה הציב דרור רפאל לגבי גורלם של אלו שאינם יכולים להעלות את שכרם, אמר חבר הכנסת חזן: "אני יכול לספר לך שאני בדיוק בדרכי לאירוע למען עידוד עסקים קטנים. אני יכול להגיד לך שבוועדת הכספים העברנו מיליונים למען רפואה בפריפריה, הצבענו למען העלאת שכר המינימום". 

בתגובה להעברת חוק "דגל המדינה", המעגן בחוק את שמה של המדינה ודגלה אמר חבר הכנסת חזן בבדיחות הדעת כי אין להעלות על הדעת שהמדינה תקרא "מדינת שי ודרור" ועל כן יש לעגן את השם בחוק. 
חבר הכנסת חזן אף הציע להעביר חוק ששי ודרור לא ייכנסו אחד לדבריו של השני. חבר הכנסת חזן לא הספיק להשיב לשאלה מדוע להעלות את שכר חברי הכנסת ב-1000 שקלים, כשאפשר יותר והסתפק בלהזמין את שי ודרור לבקר בכנסת, להזמנה השיב שי גולדשטיין כי "כף רגלנו לא תדרוך במקום המתועב הזה". חבר הכנסת חזן לא נשאר חייב והשיב "זה גם מה שאמרתי על התוכנית שלכם, והנני".