כחמישה חודשים לאחר אסון נפילת גוף התאורה בחתונה ביבנה, נולד לחתן ולכלה מור וקרין לוי תינוק בריא במשקל 3.5 קילוגרם, הבוקר (חמישי) בבית החולים קפלן ברחובות. לוי הנרגשת אמרה כי "התינוק היה איתי לאורך החתונה וחווה את הטראומה הנוראית שעברתי באירוע ולאחריו. תודה לצוות הרפואי בקפלן שגילה רגישות והקשבה לאור הסיטואציה המורכבת".
האסון באולם האירועים ביבנה אירע ב-23 ביוני השנה והביא לתוצאות הרות אסון: אביבה חיון, בת 54 ממושב עזר נהרגה ועשרות נפצעו ובהם אחד באורח בינוני, עת קרס גשר תאורה ענק בשיאו של האירוע באולם השמחות "ADIA" (עדיה) ביבנה.
בעקבות האירוע נחקרו באזהרה בחשד לגרימת מוות ברשלנות אחד מבעלי האולם, מהנדס ששימש יועץ בטיחות במקום ואחד מאנשי הצוות של האולם. נגבו עדויות מ-14 פצועים בבתי החולים, אדריכל ומעצב פנים שהועסק באולם, מפעילי תאורה ואורחים באירוע.

יומיים לאחר האסון נעצרו המהנדס עותניאל מדר ואחראי התאורה אורן זרוג. מדר נחשד כי אישר את גוף התאורה שקרס על החוגגים וגרם למותה של חיון ולפציעת אנשים נוספים. במקרה זרוג טענה המשטרה כי אין לו הכשרה פורמלית בתחום הקונסטרוקציה. בחודש יולי נעצרו עובדיה כהן ויגאל עקליאן, מבעלי אולם האירועים ביבנה, החשודים בגרימת מוות ברשלנות.

אולם עדיה חזר לשגרה שבועיים לאחר האסון, כאשר המשטרה הסירה את צו הסגירה שניתן לאולם. בעקבות הסרת הצו ניתן לאולם רישיון עסק זמני לשלושה חודשים ולבקשת המשטרה וכתנאי מטעמה עדיין נדרש אישור של בית המשפט לביטול החלטה שיפוטית האוסר הפעלת עסק. עמוד התאורה שקרס - הוסר מהמבנה לחלוטין יחד עם עוד עמוד תאורה שהיה במקום.

ירון לביא, שייצג את בעלי האולם, אמר אז כי בידי האולם היו כל האישורים הנדרשים: "הושגה הסכמה כי יערכו בדיקות כבר בימים הקרובים, לתקינות של כל הקונסטרוקציה שתלויה בתקרות באולם, מעבר לזה המשטרה מודעת לעובדה שהיא בעצמה נתנה אישור לרישון העסק בתחום, היא בעצמה זו דרשה את האישור לקונסטרוקציה בתקרה, היא קיבלה את האישור הזה, האישור הזה קיים. הקונסטרוקציה הזו למעשה נבנתה ואושרה על ידי קונסטרוקטור. בנסיבות האלה אנחנו בטוחים שאין כל רשלנות, שיהיה ברור שעדיה, מנהליה בעליה פעלו ללא דופי". 
אלי מויאל, מנהל אולם "ADIA" ביבנה, סיפר אז בראיון לגלי צה"ל: "המנורה קרסה בפתאומיות. מדובר במתקן מיוחד שאמור לעלות ולרדת. עד היום לא היתה שום בעיה עם המנורה. יש אישורי מהנדסים. המשטרה קיבלה את הכל. עוד סיפר מויאל, שהאולם פועל כתשעה חודשים, ושי אישורי משטרה ומכבי אש".