הרבה מאוד הורים לא ממש אוהבים את העובדה שהילדים שלהם עושים פירסינג באוזן. כעת יש להם עוד "קלף" להוכיח לילדיהם את הטענות שלהם, לאחר שנערה בת 15 כמעט ואיבדה את חייה.



הכל החל כאשר הנערה החלה להתלונן על חולשה. לאחר זמן מה הצטרפה לחולשה גם  מכאבים באוזן, דלקתיות, נפיחות, חום ואף נדודיי שינה. חייה היו בסכנה וניצלו במרכז הרפואי בני ציון  לאחר שסבלה מחיידק טורף שנגרם כתוצאה מפיריסינג באוזן


הנערה, תושבת אזור חיפה, אושפזה במחלקת ילדים בביה"ח בני ציון כאשר היא סובלת מכאבים באוזן, דלקתיות, נפיחות, חום ואף נדודיי שינה. כאשר לאחר בדיקות דם שנעשו, התברר כי בעקבות הזיהום הקשה, התפתח אצל הנערה חיידק טורף שכמעט וגרם לפגיעה רב מערכתית.  צוות מומחים במרכז הרפואי בני ציון בראשותו של מנהל מחלקת ילדים פרופ' יצחק סרוגו, הצליח להציל את חייה בזכות התאמת טיפול אנטיביוטי" 


"פירסינג נחשב כמסוכן במיוחד במקומות מסוימים החשופים יותר לזיהום. למשל איברים שבהם מעורב סחוס, כדוגמת חלקה העליון של אפרכסת האוזן או נחירי האף, ישנם גם אזורים שבהם הניקוב עובר דרך ריריות, כדוגמת השפה והלשון, או איברי המין. לעומת זאת, ישנם איברים כמו תנוך האוזן והגבה שנחשבים בטוחים יותר מבחינה זיהומית בגלל שמעורבים בהם עור ורקמה תת-עורית", אמר פרופ' סרוגו שטיפל בנערה.