ועדת החינוך של הכנסת תתכנס היום (שני) לדון בטענותיו של ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) על כך ש"תוכנית הטלויזיה ׳המתבגרים׳ המשודרת בשבועות האחרונים בערוץ הילדים מלאה בתכנים בלתי הולמים". לדברי ח"כ זוהר, "התוכנית עוסקת בין היתר בנושא של תשוקה ומיניות ומגישים אותה נערים בני 15־12, המציגים לילדים את התכנים הרגישים ללא שום גורם מתווך של מבוגר או מומחה".
 
ח"כ זוהר ציטט בפנייתו לוועדה תיאור של אחד מפרקי התוכנית: "מה זה בכלל פורנו? מה ההבדל בין תכנים פורנוגרפיים למציאות? מה חושבים המתבגרים על צפייה בפורנו והאם יש נזקים בצפייה כזו?". לדברי הח"כ, "צריך לזכור שגיל הצופים הממוצע בערוץ נע בין 5 ל־10 והתוכנית משודרת בשעה 20:30, ואזהרת הצפייה ממליצה לילדים מעל גיל 8 לצפות בתוכנית". 
 
"נדהמתי לגלות שבערוץ שילדי צופים בו מדי יום משודרת תוכנית העוסקת בנושאים כאלה. זהו ניסיון להנחיל תרבות של מתירנות מאחורי גבם של ההורים, שסומכים על הערוץ ועל הרגולציה שידאגו להתאים את התכנים לקהל היעד", אמר אתמול ח"כ זוהר לקראת הדיון היום. לדבריו, "ערוץ הילדים מועל באמונם של ההורים כאשר הוא חושף את ילדינו לנושאים של מיניות ועוד באמצעות בני נוער, שכלל אינם בשלים בעצמם 'לחנך' ילדים אחרים בנושאים אלה. מקומה של התוכנית אינה בערוץ הילדים ואני מצפה מהנהלת הערוץ ומהגורמים המפקחים עליו להתייצב בוועדה ולתת תשובות להורים המודאגים".
 

ח"כ זוהר זימן את הישיבה המיוחדת בעקבות פניית שומרים על הילדים - תנועה הקוראת לפיקוח הדוק יותר על התאמת תכנים לילדים. לדיון היום הוזמנו גורמי האכיפה הרלוונטיים, בין השאר יו"ר המועצה לשידורי הכבלים והלוויין יפעת בן חי שגב, מנהלת ערוץ הילדים הילי חורב קסוטו ומנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר, שיתבקשו להשיב על טענותיו של ח"כ זוהר.