עובדת לשעבר באתר וואלה, התייחסה הערב (שלישי) להאשמות שהופנו כלפי חבר הכנסת ינון מגל ע"י שתי נשים שעבדו עימו בעת שהיה העורך הראשי של אתר החדשות. העובדת לשעבר, אשר בחרה שלא להזדהות בשמה, סיפרה למעריב אונליין על "אירועי המסיבה", אותם תיארה כתבת וואלה רחלי רוטנר. כזכור, בפוסט חריף שפרסמה רוטנר, היא האשימה אותו בהטרדות מיניות שביצע לכאורה, בעת שעבד באתר.


 


"אני זאת שחיבקתי אותו. חיבוקים ונשיקות אבל לא בקטע מיני. בשלב מסוים גם ישבתי עליו. עם עוד אנשים שעובדים איתי ואני מחבבת אני מתחבקת. אם לרחלי זה הפריע, היא היתה צריכה להגיד לו משהו. שהוא עבר את הגבול. הוא היה מבין ועוצר. את לא לבד איתו בחדר. קומי ולכי. עכשיו בגלל שהיא פרסמה את הפוסט, היא הורסת לו את היחסים עם אשתו, ועוד פומבית. עברה שנה. מה הוא עשה לך?", סיפרה העובדת לשעבר.



"דיברנו על סקס בישיבות"



כמו כן התייחסה העובדת לשעבר להתנהלות השוטפת מול מגל ולסביבת העבודה באתר החדשות: "הוא כזה. נהג להחמיא לעובדות שהן נראות טוב, שהחולצה מתאימה. אבל גם אנחנו הערנו לו על מראה חיצוני. הוא לא שמרן בדיבור. דיברנו על סקס בישיבות בוקר, הוא לא התחיל אבל זרם. הוא כזה. מישהי נותנת הערה סקסיסטית והוא עונה לזה. והוא לא היחיד בוואלה שהוא כזה. זה רוח הדברים. אנחנו לא עובדים בבית כנסת. אלא במערכת חדשות בשנת 2015.".



עדות שלישית: "כל אחת זכתה לשריקה"



במקביל לכך, פורסמה בערוץ 2 עדות של עובדת שלישית באתר החדשות, שסיפרה על אווירה מינית מתוחה ואמרה שהדברים של  מגל חצו את את גבול הטעם הטוב: "זה משהו שהיה מאוד מאוד ניכר, אני גם יכולה לספר לך שהאירוע שעליו רחלי מדברת, מסיבת הפרידה ממנו, אני למשל בחרתי שלא להגיע לשם באופן יזום, כי אני חששתי מסיטואציה דומה. היום שבו הוא הודיע לנו שהוא עוזב הסתכם בפרידה מאוד מרגשת ממני שהיתה חיבוק ממש צמוד, 'איזה כוסית', ומשהו בסגנון של 'עכשיו כשאני לא הבוס שלך,אז...', כשבבוקר אני זוכרת שראיתי אותו במסדרון והוא עשה כאילו קולות של שריקה ואני לא הייתי היחידה, אני זוכרת שהיו עוד כמה בנות. כל אחת זכתה לשריקה, עם ליוו של 'איזה כוסית' או משהו כזה", סיפרה העובדת.



עוד הוסיפה: "הוא תמיד היה מאוד ידידותי אבל לא היתה אף חציית גבול. אבל מצד שני, גם שם היה איזה משהו שבכל זאת היה צורם אבל אני לא יודעת לשים על זה בדיוק את האצבע. היית מקבלת וייבים בתור אישה, שהם קצת לא נעימים לך". העובדת החליטה שלא לפנות למשטרה בנושא. 



שר החינוך ויו"ר מפלגת הבית היהודי נפתלי בנט, שהתבקש להתייחס לפרשה בערוץ 2 אמר כי "מדובר בדיני נפשות, אני לא מתכוון לדון בנושא עד שאני לא יושב איתו הלילה. אני לא מתכוון לחרוץ גורלות לפני שאני יושב עם בנאדם ומדבר איתו".