מקרה מחריד של התאבדות התרחש היום (שלישי) במרכז הארץ לאחר שתלמידה בת 13 נטלה את חייה בנסיבות שנותרו בבדיקה ע"י המשטרה ומשרד החינוך.



הנערה, תלמידה בכיתה ח' ממרכז הארץ, המגיעה מרקע של משפחה המוכרת לרווחה ולשירותים הפסיכולוגיים, נטלה את חייה הבוקר. גורם המכיר את הסיפור מסר למעריב שככל הנראה הנערה נפגעה קשה מהסתבכותו של אחיה בפלילים.
הנערה הייתה אמורה לצאת לטיול בדרום הבוקר כאשר כל כיתתה חכתה לה במשך שעה וחצי, גורם בכיר במשרד החינוך סיפר כי מורתה התקשרה אליה לשאול מדוע היא מאחרת והילדה אמרה בתגובה כי אין לה תיק.לאחר שהובטח לה שיסדרו לה תיק היא עדיין לא הגיעה. עוד נמסר כי בית הספר המשיך בחיפושים אחריה אך היא לא נמצאה. כוחות מד"א פניו אותה תוך כדי החייאה לבית חולים. מבית החולים נמסר כי הנערה הגיעה ללא רוח חיים ונקבע מותה. 


מבדיקה שערכה המשטרה עולה גרסה אחרת. כעל פי המשטרה, לדברי האם, הבוקר היא הביאה את בתה לבית הספר במטרה שתצטרף לטיול אולם כשהגיעו לבית הספר לטענתה האוטובוס והתלמידים עזבו קודם לכן את המקום.

אחיה של הילדה חזר לאסוף אותה הביתה והיא עצמה הייתה צריכה לעזוב את המקום. האח סיפר לשוטרים כי אחרי שהביא אותה לביתו בחלוף כשעה הוא שמע רעש מוזר מחדר של הילדה וכשנכנס פנימה גילה לתדהמתו שהיא תלתה את עצמה על מיטת הקומתיים באמצעות חגורה שכרכה סביב צווארה.
במשטרה לא יודעים על נסיבות נוספות שגרמו להתאבדות המצערת. למעט העובדה שהתלמידה הגיעה למקום והתאכזבה שהכיתה שלה כבר יצאה לטיול.