טל ברמן ואביעד קיסוס התייחסו היום (רביעי) בתוכנית הבוקר המשודרת ב-99FM להאשמות שהפנו עובדות ועובדות לשעבר במערכת "וואלה" כלפי חבר הכנסת ינון מגל, כי הטריד אותן מינית כשכיהן כעורך אתר וואלה. "אני אשאל אותך רגע- זה הפתיע אותך? לא, גם אותי לא", אמרו צמד המגישים.
"הבנאדם עדיין חף מפשע, אבל הוא כתב פוסט בו התנצל על הדברים ולא אמר שלא היו דברים מעולם. הוא גם הסית את האש לכיוון זו שחשפה אותו- רחלי רוטנר וכתב כי 'אלה דברים שעושים בקרב ידידים'- זה כל כך להקטין ולייפות את הדברים". 
אתה מדמיין שאגיע למישהי שעובדת איתי ואגיד לה דבר כזה? אנשים לא מתנהגים ככה. בעצם למרבה הצער יש גברים רבים שמתנהגים ככה", אמרו טל ואביעד. 

 

השניים הדגישו כי הם לא מופתעים מהפרשה: "זה לא מפתיע אותי בהקשר של מגל כי כל מי שמתנהל בבריונות במרחב הציבורי, שאף אחד לא יתפלא שהוא מתנהל בבריונות במרחב הפרטי. יום אחד הוא משוויץ באקדח שלו ויום אחר כך מתגלה שהוא מתקשה לשמור את האקדח בתוך המכנסיים". 
עוד אמרו על רחלי רוטנר: "היא עשתה את מה שהרבה מאוד נשים שעוברות דבר כזה עשות ניסתה להעמיד פנים שזה לא קרה ולא להתלונן מתוף פחד שלא יתייחסו לדבריהן ברצינות. 

האזינו לקטע המלא.