רחלי רוטנר, כתבת "וואלה" שסיפרה בפייסבוק כי ח"כ ינון מגל, לשעבר העורך הראשי של וואלה, הטריד אותה מינית באמירות פוגעניות ומיניות, ולאחריה התוודתה עובדת נוספת כי הוא נהג לגעת בישבנה - עונה כעת למבקרים.



כצפוי, רוטנר זכתה לגל של השמצות וטענות, ולכך ענתה היום (חמישי) וכתבה "'אבל מה שהוא אמר לך לא נחשב הטרדה מינית'", בהתייחס לטענות שהופנו אליה, "לא אמרתי שזה נחשב. סיפרתי משהו שמפריע לי בנוגע לאיש ציבור, שחשבתי שצריך שאנשים יידעו. שהיועמ"ש יחליט מה זה נחשב".



"'הוא רק ניסה להתחיל אותך' – אוקיי, ואיש נשוי שמתחיל עם אישה נשואה צריך להיות יו"ר מפלגה דתית, או בכלל כל מפלגה? אם לדעתכם כן, אז מה אתם רוצים ממני, לא אני הדחתי אותו, תפנו בטענות לבנט", כתבה רוטנר.
 
"'זה לא פלילי' – גם לאכול המבורגר זה לא פלילי, אבל אם הייתי רואה את יו"ר המפלגה הטבעונית זולל בשר, מניחה שמצביעי המפלגה היו רוצים שאספר להם על זה, כדי שיידעו מי הבנאדם שמייצג את הערכים שלהם בכנסת ויחליטו אם זה מתאים להם. מניחה גם שהם לא היו מאשימים דווקא אותי בזה שהוא אכל המבורגר".
 
"'הוא לא אמר לך שום דבר בעייתי' - אז למה מפריע לכם שסיפרתי את זה? סתם סיפרתי סיפור חמוד!", "'הרגת את הרומנטיקה'", על כך ענתה רוטנר - "נתראה בשבעה".

"'זה בגלל שבעלך בגב האומה' – מה בגלל שבעלי בגב האומה? אז המצאתי את זה כדי שיהיו לו בדיחות לכתוב? או שמרתי את זה שנה שלמה למקרה שבטעות מקום העבודה של אריאל יסתכסך עם מישהו? 'זה סיכול פוליטי' – אבל זה לא שקר, אז מה הסיכול פה? רק התזמון?, 'אז למה דווקא עכשיו' – הסברתי, כי רק לאחרונה שמעתי על אור שוקרון".
 
"'גם את מספרת בדיחות גסות' – אין לי בעיה עם בדיחות גסות ואמשיך לספר אותן. מה שינון אמר לי לא היה בדיחה. וגם לא הנגיעות שלו באור. "'גם את מעליבה אנשים' – סבבה, תפסתם אותי, אז אני לא ארוץ למשרה פוליטית ציבורית, אמשיך להיות סתם כתבת".

ולאלו שאומרים לרוטנר: "'אַת הבחורה מהתמונה של אורן חזן שמצאתי בארכיון'" - היא עונה: "אתה זקוק לאשפוז".

לפני יומיים, סיפרה העיתונאית כי מגל אמר לה בתום עבודתם יחד: "האמת היא שעכשיו אני יכול להגיד לך את זה, כי אני כבר לא הבוס שלך, אבל כל הזמן שעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך. מסתכל עלייך וחושב על הציצי שלך והתחת שלך. וגם הייתי מדבר עם אחרים על זה הרבה, על הציצי והתחת שלך, כמה שהם מחרמנים אותי".

בהודעתה מהיום, כתבה רוטנר: "חברים, אני לא מצליחה להתרכז בכלום מרוב הודעות פייסבוק ונוטיפיקיישנס, אז אני עושה לוג אאוט ליום-יומיים (מקווה שאצליח להתאפק) כדי להדביק פערים בעבודה. אני משאירה כאן כמה הבהרות וטיעונים לשימושכם בהיעדרי, למקרה שתרצו להציק לי עם אותן שאלות והקנטות, או לעשות קופי-פייסט לדיונים אחרים".