ניצב רוני ריטמן, ראש לה"ב 433 הוא הקצין משטרה הבכיר שנחקר במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), בחשד לביצוע עבירות מין.



ריטמן נחקר ביום רביעי שעבר במח"ש בחשד לביצוע עבירות של הטרדה מינית בשוטרת ששירתה תחת פיקודו. בתום החקירה הוא שוחרר לחופשה בת שבוע. האירוע שהוביל לתלונה, התרחש כביכול לפני חמש שנים. לאחר בדיקת הפרטים החליטו במח"ש לזמן את ריטמן לחקירה על מנת לבחון מולו את ההתנהלות שלו. 



בסביבתו  של ניצב ריטמן טוענים כי "מי שהוביל להגשת התלונה הוא תת ניצב שנמצא בהליך משמעתי במשטרה, בעקבות חשד לכשלים תפקודיים ובעיות של אמינות".



עוד הם טוענים כי "העובדה שאותו תנ"צ בחר בעיתוי הזה, ערב כניסתו של מפכ"ל חדש למשטרה, כדי להגיש תלונה כנגד ניצב שמקצועיותו, כישוריו ואמינותו לא היו מעולם מוטלים בספק, מעיד על כך שמדובר במזימה אישית וניסיון לחיסול חשבונות מבזה". "ניצב ריטצן ממתין להחלטת מח"ש בעניין בקשתו לעבור בדיקת פוליגרף", הוסיפו מקורביו, "שבה הוא מאמין כי יצליח להוכיח את ניקיון כפיו".



במח"ש נשארים בטענה כי ברשותם עדויות של גורמים, שחלקם כבר אינם במשטרה, אשר אולצו להגיע למסור עדות מאחר שהיו נוכחים אד הוק בזמן האירוע שלגביו מתייחסת תלונתה של אותה שוטרת. עוד טוענים במח"ש כי ענייניו של התנ"צ שלפי מקורבי ריטמן עומד מאחורי התלונה, ידועים להם ולא מעט בשל כך נדרשו להגיע עדים נוספים לאשש את תלונתה של המתלוננת".