"סימור הייתה ילדה מקסימה וחברותית, תמיד ידעה להגיד את מה שצריך, אהבה את המשפחה והייתה לה המון שמחת חיים. אנחנו מאוד אוהבים אותה וכואבים מאוד, השבר שלנו עצום", סיפרה חן, אחותה הבכורה של סימור נחום ז"ל, אחת משתי ההרוגות בתאונת הדרכים הקשה שאירעה היום (שישי) בכניסה למושב שדה צבי בצפון הנגב בין משאית לרכב פרטי.



רבים הגיעו היום לבית המשפחה בניסיון לחזקה עם ההודעה על מותה של סימור. "אנחנו מנסים לשרוד את הדבר הנורא הזה, מהרגע שהייתה שמועה על כך, דאגנו מאוד, ההורים שלי שבורים והרוסים מזה. היא ילדה מקסימה - איך זה יכול להיות", אמרה האחות חן וסיפרה בבכי, כי "סימור הכירה חברות בגימנסיה העברית, המקום בו למדה והן יצאו למסיבת יום הולדת בדרום", אשר בסופה אירעה הטרגדיה הקשה. "היא אהבה לחיות, מי האמין שיציאה למסיבת יומולדת תסתיים בכזה אסון נוראי? אנחנו כולנו יחד מנסים לשרוד ולחזק אחת את השני, זה נורא. היא ילדה מקסימה", הוסיפה האחות.




זירת התאונה. צילום: חטיבת דובר המשטרה



אסון כפול למשפחת לוחמי האש בירושלים



"רק אתמול קמו מהשבעה, ועוד אסון כבד אירע למשפחת לוחמי האש בירושלים", אמר בעצב אודי גל, דובר תחנת הכבאות וההצלה בירושלים, עם היוודע דבר מותה בתאונת הדרכים הקשה בדרום, של סימור נחום ז"ל, אחותו של דודו נחום שמשרת במוקד המבצעים והאחראי על החמ"ל בתחנת גבעת מרדכי בירושלים.



הוא סיפר כי בעת התאונה, אחיה של סימור לא היה בחמ"ל, אך כאשר שמע על התאונה הקשה, ליבו ניבא לו רעות והוא מיהר להתקשר למוקד. במוקד לא סיפרו לו על אחותו ומי שהגיע לביתו היו מפקד התחנה אייל כהן, עם בכירים נוספים, שבישרו למשפחה על הטרגדיה הנוראית. "אנחנו בשוק, איך דבר כזה יכול לקרות? לפני שבוע נהרגה סתיו ז"ל בתו של יוסי פרטוש, שהוא כבאי בכיר אצלנו, ועכשיו קרה האסון הזה, קשה לתאר את התחושות הנוראיות", אמר גל, והוסיף כי בתחנה מנסים לחזק את המשפחה בשעה הקשה.



כזכור, בתאונת הדרכים שאירעה בכניסה למושב שדה צבי נהרגו שתי נערות בנות 17. ההרוגה השנייה היא אביב נחמיאס (17) ז"ל, גם היא תושבת ירושלים. צעירה נוספת פונתה לאחר שנפצעה באורח אנוש לחדר הלם מיון בבית החולים "סורוקה" שבבאר שבע.



במהלך האירוע, הרכב הפרטי יצא ממושב שדה צבי וכאשר ניסה לפנות שמאלה לכביש 293, התנגש במשאית שהגיעה ממזרח למערב. בעקבות התאונה, כביש 293 מצומת רוחמה ועד צומת פעמי תש"ז נסגר לתנועה. בוחני אגף התנועה ושוטרי תחנת נתיבות הגיעו לזירה והחלו בחקירת האירוע.



הפרמדיקים של מד"א אלון קלר וגל מזור שטיפלו בנפגעים סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד. בשדה שבשולי הדרך ראינו רכב מעוך ועל הכביש בהמשך עמדה המשאית. בתוך הרכב המעוך בכיסא הנהג ישבה צעירה מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק, היא סבלה מפגיעה רב מערכתית ובסמוך לרכב הייתה צעירה ללא סימני חיים. ניסינו לבצע פעולות החייאה ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותן של שתי הצעירות".