פעילי מגמה ירוקה, ממובילי מאבק הגז, התייצבו הבוקר (שלישי) בחמש וחצי מול בית ראש הממשלה בירושלים בהפגנה שקריאתה: "בנימין נתניהו, תתעורר, עצור את שוד הגז, את עקיפת הדמוקרטיה ואת רמיסת האינטרס הציבורי". 



היום יגיע נתניהו לדבר בפני ועדת הכלכלה ולהצדיק את השימוש בסעיף 52 להעברת מתווה הגז. המפגינים מחו נגד המתווה המסוכן ונגד הפעלת הסעיף באמתלה ביטחונית שקרית, שהופרכה לחלוטין בימים האחרונים עם הודעת מצרים על הקפאת המגעים לייבוא גז.
המפגינים קראו בין היתר "סעיף 52- עבודה בעיניים", "ביבי, תתעורר, הציבור שווה יותר" ו- "ביבי תריח, מתווה הגז מסריח".  בשעה 9:30 מתוכננת הפגנה נוספת מחוץ לכנסת ישראל.

 
עומרי בללי, מוביל מאבק הגז מטעם מגמה ירוקה: "בוקר טוב לראש הממשלה, שר החוץ, שר התקשורת וכמובן שר הכלכלה בנימין נתניהו שמגיע היום לועדת הכלכלה להצדיק את החתימה על השקר הגדול שאתה קורא לו סעיף 52 והעברת מתווה שוד הגז. אדוני ראש הממשלה, ציבור נחוש הגיע לעשות לך השכמה. ציבור שהתעורר וכבר לא מאמין לשקרים קורא גם לך להתעורר ולעצור את שוד משאבי הטבע הגדול ביותר מאז קום המדינה."
 
ארגון מגמה ירוקה דורש מנתניהו לגנוז את המתווה ההרסני ולגבש במקומו מתווה שיביא להסדרה מלאה של משק הגז לשנים ולטובת הציבור. מתווה אשר יבטיח מחיר הוגן מקסימום $3 דולר ליחידת אנרגיה, יבטיח יתירות בהולכה ע"י הקמת צינור נוסף מתמר, ידאג לחיבור המפעלים לתשתית הגז, ישמור על הביטחון האנרגטי ע"י הגבלת היצוא, וישמור על הדמוקרטיה הישראלית מפני הכוח של המונופול ע"י פירוק המונופול הפרטי והקמה של ועדה ציבורית שקופה. ועדה זו תסדיר את משק הגז באופן דמוקרטי ומתוך שיקולים לאומיים של ביטחון אנרגטי, משק אנרגיה מקיים, צדק חלוקתי וסביבתי ולא מתוך רצון להביא לרווחים מהירים על חשבון הציבור. 
ההפגנה התקיימה לקראת  עדותו של רה"מ ושר הכלכלה, בנימין נתניהו בוועדת הכלכלה, ובמהלכה. בוועדת הכלכלה יסביר נתניהו את עקיפת הממונה על ההגבלים העסקיים תוך שימוש בסעיף 52 לראשונה אי פעם בישראל מסיבה "ביטחונית-מדינית". בהפגנה יקראו הפעילים שלא לבצע את המהלך התקדימי שמטרתו היא העברת מתווה מונופול הגז.
מטה מאבק הגז: ״עדותו של רה"מ ושר הכלכלה נתניהו מביאה לשיא את הפארסה של קידום מתווה הגז. ההפגנה מול הכנסת נועדה להזכיר כי אזרחי ישראל אינם מוכנים לחתום על מתווה ההון-שלטון שמעביר את נכסי ישראל לידי קומץ טייקונים לאחר שרגולטורים הודרו מגיבוש המתווה, לאחר שרגולטורים שהתנגדו למתווה הודחו, לאחר שאף שר לא היה מוכן לעמוד מאחורי מתווה מונופול הגז, נתניהו הפך לשר הכלכלה ונאלץ לעקוף בעצמו את הממונה על ההגבלים העסקיים.
העדויות של פקידי ממשל בוועדת הכלכלה בשבוע האחרון, לצד חשיפת הספינים של מונופול הגז באשר לחוזים של יצוא למצרים שאינם קיימים, והודעת מצרים כי היא משעה כל יבוא גז מישראל - כל אלו שמטו את הקרקע באופן סופי מתחת לשימוש השקרי בסעיף 52 לעקיפת הממונה להגבלים עסקיים לצורך העברת מתווה מונופול הגז ההרסני״.