המחאה נגד מתווה הגז נמשכת במלוא המרץ: מטה המאבק הודיע כי במוצ"ש לא יתקיימו הפעם הפגנות בתל אביב, אלא הן יתפרסו במספר מוקדים ברחבי הארץ. זאת למרות הגשם ומזג האוויר החורפי הצפוי. 



עד כה מתוכננות הפגנות בערים הבאות: ירושלים, חיפה, אשדוד, רחובות, קיסריה ולראשונה אף תתקיים הפגנה באילת. כמו כן, תתרחש הדלקת נרות חנוכה במוקדים אלו, כשבמרכזה הדרישה לשמירה על משאבי הטבע של ישראל לשימוש כל אזרחי ישראל.



הדלקות נרות שלא כדאי לפספס יתקיימו מול ביתו של טייקון הגז יצחק תשובה בנתניה, כשבמקביל אבי תגליות הגז, ד״ר יוסי לנגוצקי, ידליק נר מול ביתו של ידידו משכבר הימים, רה״מ ושר הכלכלה נתניהו בקיסריה. ההפגנות יחלו בשעה 20:00 בכל המוקדים, כאשר ההתאספות לקראתן תחל בשעה 19:30.



מטה מאבק הגז מוסר כי "מאבק הגז מתרחב למקומות בהם עדיין לא היה. פעילים מקומיים באילת החליטו ליזום הפגנה ראשונה בעיר. בשאר המוקדים הפעילים ייצאו גם בגשם שצפוי להיות סוער בסוף השבוע, ולהפגין את הנחישות במאבק בשוד הגז" .



הם הוסיפו כי "נדליק נרות חנוכה במוקדים השונים ונקרא לשמור על משאבי הטבע השייכים לאזרחי ישראל. מול ביתו של יצחק תשובה נדליק נרות לטובת שיתוף פעולה ואחדות בין כל חלקי ישראל מול קומץ אנשי ההון-שלטון המשתלטים על אוצרות המדינה ומחלקים אותם ביניהם".