תאונה בהובלה בראשון לציון הביאה היום (שני) למחזה ביזארי ברחוב בעיר. עשרות חלקי חזירים התפזרו על כביש בעיר לאחר שתקלה בציר של דלת המשאית בה הובלו למפעל נקניקים בעיר הביאה לפתיחת הדלת. 



 25 חלקי חזיר, ובסך הכל טון של בשר חזיר, נפלו בראשון לציון ממשאית שהובילה את הבשר מבית מכירה בצפון. השירות הווטרינרי הוזעק למקום והחל באיסוף הבשר והעברתו למכון השמדה מן החי. יתר המשאית נבדקה על ידי מפקחי השירות. ציר של הדלת שנשבר גרם לתאונה. 

ד"ר תומר ניסימיאן רופא השירות הווטרינרי העירוני בראשל"צ: "בסביבות השעה 08:30 קיבלנו דיווח על חלקי חזירים שנפלו מרכב הובלה שהגיע מהצפון והיה בדרכו למפעל נקניקים בעיר.

כל חלקי הבשר הועברו למכון השמדה מן החי. במקביל שלחנו ווטרינרית מהשירות הווטרינרי למפעל, עצרנו את העיבוד במקום עד שווידאנו שלא הוחזרו אליו חלקי בשר שנפלו על הכביש". יצויין כי מדובר בבשר שנשחט בפיקוח השירות הווטרינרי ואלמלא התקלה היה בטוח למאכל אדם. 

מעיריית ראשל"צ נמסר למעריב כי על אף שלא נמצא פסול או עבירה במפעל בשר החזיר או בהובלתו על פי כללי השירותים הוטרינריים, עלה חשש כי המובילים שלא היו אלה שדיווחו לעירייה על התאונה, ישיבו את הבשר למשאית וימשיכו בדרכם. תושבים עירניים הם אלה שהתקשרו לעירייה ומכיוון שהשירות הוטרינרי העירוני נמצא ממש באותה שכונה בה התרחשה התאונה, אנשי העירייה היו הראשונים להגיע למקום כדי לפסול את הבשר.