יממה לאחר ששר הביטחון משה בוגי יעלון הודיע כי יאסור את כניסתם של פעילי הארגון "שוברים שתיקה" לכל פעילות עם צה"ל באשר היא, הארגון פרסם היום (שני)  הודעה בעמוד הפייסבוק שלו, בו הבטיח כי לא יירתע מהמשך הפעילות.

בפוסט תקף הארגון את יעלון ואת מפעל ההתנחלויות:  "לבוגי לא היתה בעיה לשלוח אותנו להקריב את חיינו בשמירה על מאחזים לא חוקיים, אבל הוא לא מוכן להתמודד עם זה שאנחנו חוזרים הביתה ומספרים על הפקודות והמשימות שהוא הטיל עלינו לבצע, על מנת לשמר את מפעל ההתנחלויות המשיחי".

"למרות ההתקפות והאיומים, אנחנו נמשיך לשבור שתיקה ולהגן על מדינת ישראל מפני מדיניותה ההרסנית של ממשלת הימין, בה חבר משה (בוגי) יעלון", הם הבטיחו.

השר יעלון החליט להוציא את הארגון מפעילות בבסיסי צה"ל וקרא להם "צבועים העוסקים בפעילות של תעמולה שקרית נגד חיילי צה"ל ומדינת ישראל". "זהו חלק ממסעות הדה-לגיטימציה נגדנו" מסר השר יעלון בהודעתו. "הוריתי לאסור את כניסתם של חברי 'שוברים שתיקה' לכל פעילות עם צה"ל. אם אנשי 'שוברים שתיקה' היו באמת חרדים למוסר שלנו, כפי שאנו דואגים וחותרים לשמור על ערכי המוסר שלנו, הם היו פועלים מול צה"ל באופן ישיר, ולא משחירים את פני חיילינו בחוץ לארץ".

השר הוסיף כי הארגון 'שוברים שתיקה' הצליח לגרום למערכת הביטחון לחקור אירועים שונים, אולם כל החקירות לא העלו דבר. "בעבר היו ניסיונות לברר אירועים ומקרים שאנשי 'שוברים שתיקה' הצביעו עליהם, והם עלו בתוהו. ככל שחלף הזמן התברר שמדובר בארגון הפועל ממניעים זדוניים, ונגד תופעות שכאלו ניאבק בחורמה" סיכם השר.