ארי הרו הוא הבכיר לשעבר מלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו שנחקר שלשום בחשד לניגוד עניינים, עבירות של הפרת אמונים וקבלת דבר במרמה, כך הותר הבוקר (רביעי) לפרסום. הרו כיהן בעבר כראש הסגל במשרד ראש הממשלה ולאחר מכן עזב את המשרד ועבר למטה הבחירות של מפלגת הליכוד.



הרו נחקר אתמול באזהרה במשך שעות ארוכות בגין החשד לפיו בעת שכיהן בתפקידו בלשכת ראש הממשלה, פעל באופן שיש בו לכאורה ניגוד עניינים בהקשר לחברה שהיתה בבעלותו, ביצע עבירות הפרת אמונים וקבלת דבר במרמה, וכן בנושאים נוספים שהיה לו נגיעה בהם. 



בתום חקירתו שוחרר הבכיר בתנאים מגבילים, לרבות מעצר בית בן חמישה ימים וכן ערבות כספית. הבכיר, אשר נחשב לדמות מרכזית בסיעת הליכוד, כיהן בעבר בלשכת ראש הממשלה ועזב בתחילת השנה את הלשכה לטובת תפקיד במטה הבחירות של נתניהו. לאחר מכן הוא שב לתפקיד בכיר אחר.


 


נציין כי אין זה הבכיר הראשון מלשכתו של נתניהו שנחקר בשנה האחרונה במשטרה בחשד לעבירות חמורות של מרמה והפרת אמונים וכן ניגוד עניינים. כבר בחודש ספטמבר נחקרו במשטרה היועצת הבכירה של נתניהו פרח לרנר ובעלה היועץ אבי לרנר בחשד לעבירות דומות, בעיקר במסגרת מתן העדפות לחברה אליה נקשר בעלה.



חודשיים לאחר מכן, בחודש נובמבר, הורחקה מלשכתו של נתניהו מיכל שרביט, העוזרת האישית של הזוג נתניהו, וזאת אחרי שנחקרה בפרשת מעונות ראש הממשלה והושעתה מעבודתה לחמישה ימים. שרביט החליטה לפרוש מהעבודה ולא לשוב למשרה. עוד קודם לכן והראשון שהורחק מהעבודה לתקופה בת חמישה חודשים היה עזרא סיידוף שגם הוא נחקר בפרשת מעונות ראש הממשלה.