מנוע החיפוש הענקי גוגל מסכם שנה ופרסם היום (רביעי) את נתוני החיפושים שנערכו בו בשנת 2015. התוצאות הספציפיות לישראל חושפות מגמות מעניינות ועניין ציבורי שונה למדי מזו שתקשורת המיינסטרים בארץ מציגה. 

בתחום אירועי החדשות, על אף גל הטרור הנוכחי, ולמרות התקדמותו ומעשי הזוועה של ארגון דאעש, הערך אותו חיפשו הגולשים הכי הרבה הוא דווקא "אלנבי 40", המתייחס לפרשת ההטרדה המינית של בליינית שנחשפה כשסרטון מזעזע עלה לרשת. 
הערך  החדשותי שהגיע למקום השני ברשימה של גוגל הוא "בחירות 2015", אחריו חתונתה המתוקשרת של בר רפאלי כארגון דאעש מגיע למקום החמישי בלבד. גל פיגועי הדקירות באופן מפתיע כלל לא הגיע לרשימת החיפושים החדשותיים של השנה.

בתחום המוזיקה, השיר אותו חיפשו הגולשים הכי הרבה היה "דרך השלום" שעקף בשני מקומות את יקיר המצעדים "מתוק שמר לי", שהגיע למקום השלישי בלבד. במקום השני בחיפושי הגולשים הגיע השיר אותו שלחה ישראל לאירוויזיוןן, "גודלן בוי" של נדב גד'. את הרשימה סגר השיר "משקה יקר" של פאר טסי.
 

פתח וסגר את עשרת החיפושים החמים של השנה בתחום השירים, פאר טסי. צילום: רמי זרנגר

הערך שזכה לחיפושים הרבים ביותר בתחום אירועי הספורט היה Wimbledon 2015, אחריו ה-eurobasket 2015, כשגמר ליגת האלופות הישראלי הגיע למקום הרביעי בלבד בחיפושי הגולשים.
בתחום סדרות הטלוויזיה העלילתיות הסדרה שאותה חיפשו הגולשים הכי הרבה היא "זגורי אימפריה" ואחריה סדרת המתח "פאודה". בתחום הראליטי, הערך שזכה להכי הרבה חיפושים היא התכנית "המירוץ למיליון" כשהענקיות בתחום כמו "הישרדות" ו"האח הגדול" הגיעו רק למקומות השלישי והחמישי.


בחיפושים בקטגורית "איך", תחום חיפוש בו מחפשים הגולשים כיצד ניתן לבצע דברים שונים, הגיע למקום הראשון הערך "איך קוראים לבת של נינט". למקום השלישי, עדות למצב הביטחוני המעורער, הגיע השאלה "איך מוציאים רשיון לנשק, ובסוף הרשימה, במקום העשירי, הגיע הערך "איך גורמים לבת להתאהב בך". חמוד, לא?