הפרשה נמשכת: אחרי שהתעמתה עם התלמיד שהלין נגדה על כך ששידלה אותו לקיים איתה יחסי מין אסורים, שוחררה היום (רביעי) המורה מאזור השרון לביתה בתנאים מגבילים מקלים ועל פי ההערכה היא לא תחזור ללמד באותו בית הספר.



כזכור, התלונן התלמיד נער בן 16 מבית הספר באזור השרון, באמצעות פרקליט המשפחה עו"ד בני כץ כנגד המורה המתגברת שלו שלדבריו, שידלה אותו במהלך חודשים ארוכים להיפגש איתה במקומות שונים ולקיים עימה יחסי מין.



אלא, שבחקירתה שלשום במשטרה הכחישה המורה את מרבית טענותיו של התלמיד וסיפרה לחוקרים כי היא מודה באירוע חד פעמי של נשיקה שמבחינתה גם הוא אסור ו"נבע מרגע של חולשה ומעידה חד פעמית", לדבריה.



המורה הוסיפה וציינה כי הקשר האישי הקרוב בינה לבין תלמידה נבע מהעובדה שהיא שימשה כמורה מתגברת ועקבה אחר ההתקדמות שלו בלימודים. לדבריה ניהלה איתו שיחות מוטיבציה בטלפון, דאגה לו בשל מסירות והקרבה שנוצרה ביניהם ובשום אופן לא מתוך כוונה מינית.



שלשום כאמור עימתו החוקרים את המורה עם התלמיד ובמהלך השיחה ביניהם, לטענת פרקליטה של המורה עו"ד ג'קי סגרון, התלמיד לא הזכיר אפילו מפגשים אינטימיים בין השניים וזאת מבלי לגרוע בחומרת אירוע הנשיקה שהיא מבינה כי מוטב היה אילו לא התקיים.



יו"ר ועד הבית ספרי טענה היום כי מנהלת בית הספר בחרה להסביר לתלמידים כי אנשים עושים טעויות והתחושה הכללית היתה שצריך לשתוק ולהבין את המורה: "במקום לשמוע ממנהלת בית הספר שהעניין חמור מאוד, ולהחזיר להם את הביטחון, בכדי לגונן עליהם, מעמידים אותם במצב לא נעים ואומרים להם לא להפיץ את הסיפור. רוצים להגן על המורה במקום הילדים".




עו"ד סגרון. צילום: יח"צ


עו"ד ג'קי סגרון, סניגורה של המורה: "מדובר במורה של התלמיד ובמסגרת תפקידה כמורה מתגברת היחס הוא יותר אישי ובאיזה שהוא מקום זה התפתח לאירוע חד פעמי שהוא הפיק של הפרשה ומדובר בנשיקה אסורה ועל כך אין חולק. מרגע זה והילך ממשיך קשר אפלטוני לחלוטין. הפרסומים אודות יחסי מין וכיוצא באלה אינם נכונים ומעמידים את המורה מול גל של ביקורת בצורה המחמירה ביותר".