בראיון לגל"צ, שיתפה אולגה זדורוב, רעייתו של רומן זדורוב המואשם ברצח תאיר ראדה, מתחושותיה לפני המשפט שיכריע את גורלו. לדבריה, היא חשה אופטימיות זהירה. "מאוד קשה לדעת מה יהיה. יש תקווה, רוצה להאמין שיש צדק בישראל. אנחנו בתחושות חיוביות אבל עם אזהרה על משהו שלילי". לדבריה רומן חושב שהוא יצא הביתה היום, ולא רוצה לאבד תקווה. היא עצמה מעט יותר סקפטית: "תשע שנים אנחנו צועקים לבדוק את התיק ואת המומחים ולא שומעים אותנו", אמרה.



בתגובה לשאלה שבתי משפט הכריעו בעבר בדבר אשמתו, וכי התקשורת עצמה הואשמה בליבוי הספק וחריגה מגבולותיה, אמרה אולגה: "תשע שנים ציפיתי שבן אדם רציני יקדיש זמן (ויעבור) תמליל תמליל, קלטת קלטת. בנאדם שקרא את כל החומר יודע שרומן זכאי. זה מה שעשו אנשי תקשורת והאנשים שתומכים בנו. השופטים הקודמים כנראה לא התעניינו ורצו לעשות וי".



אולגה סיפרה כי גם שבעת הפרטים שנמנו בבית המשפט בעבר, כפריטי מידע שמי שלא ביצע את הפשע לא היה יכול לדעת, "הועברו לרומן דרך השוטרים, המדובב והשחזור". לדבריה, "השופטים לא רצו להעמיק בחומר ולקחו משהו שכתבה הפרקליטות. אם היו קוראים לא היו קובעים ככה". בתגובה לאזכור של התחקיר ששודר בתכנית של אילנה דיין ודן בפרטים חדשים בחקירה, אמרה כי "חבל שעולים פרטים חדשים רק עכשיו, אבל עדיף מאוחר מאף פעם", והביעה תקווה "שככה אנשים יראו את התיק במלואו, ובצורה אמיתית יותר".



זדורוב הזכירה את בנם המשותף, בן התשע, ואמרה כי הוא לא מודע לדיון היום. "הילד לא יודע לאן נסעתי, לא רוצה להקדים את ההחלטה. כשהכל ייגמר אדע לאיזה כיוון להכין אותו ומה להגיד לו".



לדבריה, היא עצמה בטוחה לחלוטין בחפותו של בעלה. "בהרגשה הפנימית אני ניגשת באופן אובייקטיבי (לפרשה). יש לי ילדים, ואני לא רוצה לחיות עם מישהו שאולי עשה משהו כזה. עם יד על הלב, בטוח במאה אחוז שאפילו במחשבה הוא לא עשה את זה. הוא יותר צדיק מכל אנשי המשטרה והפרקליטות".



אילנה ראדה, אמה של תאיר, התראיינה אף היא ואמרה שבלכתה, "תאיר לקחה את הנשמה של הבית". היא ציינה כי היא מהססת לגבי זהות הרוצח, זאת מפני שלדעתה "לא נתנו את הדעת על מי חי לצידה של תאיר. הייתי לידה וראיתי איך חייה מתנהלים. ביום אחד זה התמוטט, ביום אחד נמחקו חיים שלמים. נתתי את אמוני בבית המשפט, קיוויתי שידונו גם בחיים שלה, ושם נשברו לי הרבה מיתוסים". עוד אמרה כי היא חוששת שהרוצח האמיתי עוד מסתובב חופשי: "אני לא מומחית, אבל משפחות הנרצחים לא מקבלות את כל החומר. יש דברים שהעלימו בדיונים עצמם, ולא הציגו הכל בבית המשפט. קטונתי מלחרוץ דין בלי לדעת הכל אבל מאחר וחייתי את את תאיר, יש לי הרבה סוגיות קשות בראש".