מממצאי סקר שנערך אתמול (רביעי) על ידי פאנלס פוליטיקס בראשות מנחם לזר עבור ערוץ הכנסת, עולה כי 38% מהציבור מאמין כי החלטת בית המשפט העליון להרשיע את רומן זדורוב אינה נכונה. לשאלה האם לתקשורת היתה השפעה על החלטה זו, 41% השיבו כי היתה השפעה מסוימת. כמו כן, 28% מהציבור גורסים כי מינוי מזכיר הממשלה אביחי מנדלבליט לתפקיד היועמ"ש הנו מינוי ראוי, לעומת 22% החושבים כי מדובר במינוי לא ראוי. לשאלה האם דרושה תקופת צינון בין תפקידו הקודם של מנדלבליט כמזכיר הממשלה לבין מינויו לתפקיד היועמ"ש, 50% השיבו כי דרושה תקופת צינון.
 
ממצאים נוספים מראים כי רוב הציבור מסכים עם החלטתו של סילבן שלום לפרוש מהפוליטיקה, כ-72% מהנשאלים. לשאלה האם מינויו של אריה דרעי לתפקיד שר הפנים הנו מינוי ראוי, 68% השיבו כי מדובר במינוי לא ראוי. 52% מהמשיבים חושבים כי חבר הכנסת החדש מטעם הליכוד, אמיר אוחנה, צריך לפעול בכנסת בנושאים שיקדמו את הקהילה הגאה. לשאלה מי מאישים מסוימים הוא המועמד המועדף לדעת הנשאלים לראשות הליכוד, 65% השיבו בנימין נתניהו.
 

מחצית מהציבור מאמינים לחשדות כי חוקרי השב"כ עינו את העצורים בפרשת דומא

בנושא העינויים לכאורה של הנערים העצורים בפרשת דומא: לשאלה האם דרוש יותר פיקוח ממה שקיים היום על חקירות השב"כ, 34% השיבו שכן. לשאלה האם השב"כ צריך לענות עצורים, 44% השיבו כי השב"כ מענה פלסטינים ויהודים כאחד. ואילו ממצא מעניין במיוחד מגלה כי מחצית מהציבור מאמינים לחשדות כי חוקרי השב"כ עינו את הנערים העצורים בפרשת דומא. לשאלה האם צריך להיות הבדל באופן שבו השב"כ חוקר עצורים יהודים או ערבים כאשר מדובר בחשד בביצוע אירועי טרור קשים, 66% השיבו כי לא צריך להיות הבדל. 66% תומכים בהפעלת אמצעים ושיטות חקירה חריגים על ידי השב"כ, כאשר מדובר בפצצה מתקתקת.
 

בסקר השתתפו 510 חברים בפאנל הפוליטי של Panel4All לביצוע מחקרים על גבי האינטרנט. הסקר בוצע על גבי מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל מגיל 18 ומעלה. טעות הדגימה המרבית בסקר זה היא 4.5%.